kreativni direktor diesela

Najintrigantniji dizajner današnjice otkriva pet komada koje bi svaka žena trebala imati u ormaru

14.07.2022 u 14:20

Bionic
Reading

Basic komadi uvijek su dobrodošli i modnom ormaru. Glenn Martens, kreativni direktora Diesela kojeg se naziva i jednom od najvećih modnih nada, otkriva pet komada koje bi žena uvijek trebala imati u svom ormaru. Na to sve dodajte dobar parfem, kao šlag na tortu - i spremni ste za izlazak

U razdoblju od jedva tri kolekcije, uključujući i prezentaciju u obliku videa, Glenn Martens uspio je udahnuti novi život talijanskoj kući koju je 1978. osnovao talijanski poduzetnik Renzo Rosso uz stilista Adriana Goldschmieda, s time da je od 1985. Renzo Rosso postao jedini vlasnik brenda.

Dobitnik nagrade ANDAM 2017. nije oklijevao u Diesel unijeti hibridni aspekt koji otprije njeguje i u Y/Projectu. Novi cool stil, koji je unio i u najnoviju kolekciju bio je među najočekivanijima na Tjednu mode jesen/zima 2022.-2023., a već ga ponosno nose zvijezde poput Due Lipe, Belle Hadid i Julie Fox.

Sada Glenn Martens ide korak dalje i predstavlja prvi parfem za talijansku kuću, trezvenog naziva D by Diesel U skladu vldaajućih trendova koji privlače Generaciju Z, ovaj parfem je inkluzivan, spolno neodrđen i ekološki prihvatljiv.

I intervjuu za francuski Vogue Glenn Martens, dizajner kojeg laskavo prozivaju najintrigantnijim dizajnerom današnjice, kaže kako ga na Diesel uvijek podsjeća zavodljiv, pomalo seksi stav. 'Kad sam bio mlađi, svi su htjeli nositi ovaj brend kako bi bilo cool. S novim D by Diesel mirisom i kampanjom održavamo taj duh na životu,' kaže za francuski Vogue.

Kaže kako s Dieselom dijeli vrlo slične vrijednosti koje bi se mogle ovako sažeti - zabavite se, ne brinite, poštujte, posebno okoliš.

'Diesel ima ogroman utjecaj u cijelom svijetu... Kada ste na čelu luksuznog brenda, brinete za određenu nišu, dok globalni brend brine za jako veliki broj ljudi. U Dieselu mogu razgovarati s puno više ljudi i pomoći ubrzati proces podizanja svijesti o inkluziji, rodu, različitosti, ali i održivosti,' ističe Glenn kao odgovor na pitanje zašto je odlučio prihvatiti ulogu umjetničkog direktora Diesela.

Svjež, veseo, pun pozitivne energije, novi D by Diesel pravi je ljetni parfem no donosi i neke važne poruke. 'Iako je prilično seksualan, željeli smo da bude što je moguće manje rodan , jer tu smo se stvarno htjeli angažirati. Kroz ovaj miris sam želio prikazati društvo u koje vjerujem i kakvo bih želio da društvo bude u budućnosti,' kaže Glenn.

Također, upakiran je u recikliranu staklenu bocu koja se može ponovno puniti. N'apravio sam važan zaokret da brend postane održiv, i ekološki i društveno... Ekološki dio je jako bitan. To smo već dokazali na modnom dijelu s traperom, u cijelosti od organskog pamuka s certificiranim tretmanima, pa je i parfem morao slijediti taj smjer,' kaže Glenn te dodaje: ' Parfem je vrlo nalik odjevnom predmetu. Treba nas predstavljati i učiniti da se osjećamo moćno. Parfem je šlag na torti.'

No, na što staviti taj 'šlag'?

Za francuski Vogue Glenn otkriva pet komada koje bi žena uvijek trebala imati u ormaru:

  • traper hlače
  • traper jakna
  • majica
  • diesel štikle
  • torba s Dieselovim potpisom

Vrlo jasno, britko i univerzalno. Radi se o komadima koji lako predstavljaju zasebne odjevne predmete, ali se odlično snalaze i u različitim trendi stajlinzima.