S novom ljetnom sezonom u punom zamahu, pojedini modeli kupaći kostimi uspjeli su zaraditi bezbroj obožavateljica na Instagramu i nekih vrlo utjecajnih zvijezda poput članica klana Kardashian, a titulu najpopularnijeg, ako je suditi po najutjecajnijoj društvenoj mreži na svijetu, nesumnjivo je osigurao jedinstveni model bikinija s potpisom poznate modne blogerice
Javnosti premijerno predstavljen kao dio suradničke kolekcije američke influencerice Danielle Bernstein (čiji je blogerski pseudonim WeWoreWhat) i brenda kupaćih kostima Onia, spomenuti bikini lansiran je u prodaju na stranicama ove poznate modne blogerice, a u roku od 60 sekundi nakon njegovog lansiranja, uspio se u potpunosti rasprodati.
Veliku pozornost modne javnosti, blogerica Danielle Bernstein osigurala je i jednodijelnom verzijom svog hit bikinija nazvanog Danielle koji je do titule rasprodanog modnog komada prošle godine došao za nekoliko dana, a globalna modna tražilica Lyst proglasila ga je jednim od najpoželjnijih modnih komada 2019. godine.
Glavna posebnost bikinija s potpisom We Whore What leži u upečatljivom kravljem uzorku koji je, po svemu sudeći, ovoga ljeta zamijenio donedavno iznimno popularan uzorak leoparda.
Njegov gornji dio nazvan Cooper i donji dio imena Delilah pojedinačno se u prodaji nalaze po cijeni nešto višoj od 600 kuna, a ovom hit bikiniju do danas nisu odoljele brojne poznate dame na čelu s članicama najpoznatije reality obitelji.
Uoči premijernog lansiranja u prodaju, u jednodijelnom kupaćem kostimu s potpisom poznate američke blogerice prošlog ljeta ugledana je slavna Khloe Kardashian, a prije nje njezina polusestra i najmlađa milijarderka na svijetu, Kylie Jenner, tijekom svojih odmora na egzotičnim destinacijama.
Uz Khloe Kardashian i Kylie Jenner, kupaćem kostimu s kravljim uzrokom nije odoljela ni Sofia Richie, poznata manekenka i kćer glazbenika Lionela Richieja, u kojemu je ugledana na pješćanim plažama Malibua.
Zvjezdana snaga ovog bikinija ukrašenog kravljim uzorkom neosporna je, a nakon što se uspio rasprodati u svega 60 sekundi nakon lansiranja u prodaju, brend We Wore What američke blogerice Daniele Bernstein učinio ga je dostupnim za predbilježbu na svojim stranicama, sa 6. kolovozom kao očekivanim datumom isporuke.