Jonathan Anderson napušta modnu kuću Loewe u kojoj je proveo 11 godina
Nakon 11 godina, Jonathan Anderson napušta Loewe. Luksuzna modna kuća je objavila da je pod njegovim vodstvom doživjela 'izvanredan rast' i, prema riječima glavne izvršne direktorice Pascale Lepoivre, dosegnula nove visine s međunarodnim priznanjem'.
'Razmišljajući o posljednjih 11 godina, sretan sam što sam bio okružen ljudima s maštom, vještinama, upornošću i sposobnošću pronaći način da kažu 'da' svim mojim divljim ambicioznim idejama', rekao je Anderson u izjavi. 'Dok se moje poglavlje zatvara, Loeweova priča će nastaviti trajati mnogo godina, i gledat ću s ponosom kako će nastaviti rasti taj fantastični španski brend koji sam nekada nazvao domom'.
Jedan od najboljih
Sidney Toledano, savjetnik predsjednika i CEO-a LVMH-a Bernarda Arnaulta, smatra Andersona 'jednim od najboljih'.
'Ono što je donio Loeweu ide izvan kreativnosti. Izgradio je bogat i eklektičan svijet s jakim temeljima koji će omogućiti kući da raste dugo nakon njegova odlaska' , rekao je Toledano.
Objava dolazi nekoliko dana nakon što je Loewe prikazao novu kolekciju, a do toga dana Anderson je na svom privatnom Instagramu dijelio niz retrospektivnih objava koje su mnogi shvatili kao oproštaj od Loewea.
Kreacije koje predstavlja za Loewe, ali i u okviru svog brenda JW Anderson, učinile su ga jednim od dizajnera koji najbolje predviđa modu i s nevjerojatnom preciznošću diktira trendove. Anderson je tvorac neobične, pomaknute, no istinski lijepe odjeće i dodataka koji zauzimaju rubni prostor između avangardnog i zadovoljavajuće nosivog.
U Loeweu od 2013.
Modna povijest Loewea i Andersona započela je te 2013. godine, a angažiranje mladog irskog dizajnera, koji se prethodno dokazao u radu s Topshopom, španjolskom brendu koji je vapio za svježim idejama i novim smjerom pokazat će se presudnom i najboljom odlukom. Andersona je naime suradnja s Topshopom 2012. stavila u fokus modnog svijeta i donijela mu željenu pozornost, a godinu kasnije LVMH je kupio udio u njegovom brendu JW Anderson i također ga imenovao kreativnim direktorom Loewea, dostojanstvenog i tradicionalnog, no vrlo uspavanog španjolskog brenda kožnih komada kojeg ni Narciso Rodriguez ni Stuart Vevers, sada kreativni direktor Coacha, nisu uspjeli probuditi.
Nakon što se Loeweov dizajnerski studio preselio iz Madrida u Pariz (zbog bolje povezanosti s Londonom, ali i s mogućnošću da fizički odvoji kolekcije španjolskog brenda od onih koje nose njegovo ime), Anderson je krenuo u osnivanje 'svog Loewea', a nastale su kolekcije odjeće i modnih dodataka koje posjeduju u jednakoj mjeri couture razinu izrade i izrazito sirovu, ručno rađenu energiju. Ta konfliktna kombinacija probudila je uspavanog modnog lava, dala mu jasnu definiciju i pokrenula njegovu viziju brenda.