LOEWE DOMINACIJA

Svi žele njegove komade: Ovaj brend postao je najveća konkurencija gospođi Pradi

24.07.2024 u 16:29

Bionic
Reading

Miu Miu i Prada, mlađi i stariji brend Miuccie Prade, posljednjih mjeseci izmjenjuju se na vrhu ljestvice najpopularnijih modnih brendova trenutka, a sada je oba brenda iza sebe ostavio španjolski Loewe na čelu s dizajnerom Jonathanom Andersonom

Loewe je pretekao Miu Miu i Pradu i vratio titulu najpopularnijeg brenda na svijetu.

Pod kreativnim vodstvom Jonathana Andersona (koji je u svibnju preuzeo ulogu počasnog supredsjedatelja na Met Gali) brend je izbrusio svoje kodove kreativnosti, zanata i izgradnje kulture.

Loewe jesen/zima 2024.
  • Loewe jesen/zima 2024.
  • Loewe jesen/zima 2024.
  • Loewe jesen/zima 2024.
  • Loewe jesen/zima 2024.
  • Loewe jesen/zima 2024.
    +8
Loewe jesen/zima 2024. Izvor: Profimedia / Autor: Pixelformula / Sipa Press / Profimedia

Ovog kvartala Loewe je bio sponzor Met Gala, lansirao je novu kolekciju iz uspješne linije Paula’s Ibiza, predstavio kolekciju muške odjeće za novu sezonu proljeće/ljeto u Parizu, izbacio Pride capsule kolekciju i odjenuo svjetske glumačke zvijezde poput Zendaye, Ayo Edebiri i Jonathana Baileya.

Zendaya
  • Zendaya
  • Zendaya
  • Zendaya
  • Zendaya
  • Zendaya
    +5
Zendaya Izvor: Profimedia / Autor: R4924_italyphotopress / imago stock&people / Profimedia

Objavljivanje dugo očekivanog filma 'Challengers', s kostimima koje je dizajnirao Jonathan Anderson i odabranim artiklima dostupnim za kupnju preko Loewea, uskladilo je španjolski brend s kulturnim trenutkom visokog profila. I, što je ključno, želja modnih konzumenata za artiklima s potpisom Loewea nije zanemariva.

Njihova kontinuirana potražnja za slamnatim torbama brenda, ali i majicom bez rukava ukrašenom anagramom brenda, doprinijela je povećanju pretraživanja od 29% u posljednja tri mjeseca.

Vješto balansirajući naslijeđe s kulturnom važnošću, Loewe podiže ljestvicu kada govorimo o najvećem brendu trenutka, što je kulminiralo osvajanjem prve nagradu Luxury & Lifestyle Cannes Lions. Grand Prix dodijeljen je suradnji između španjolske luksuzne modne kuće LOEWE i japanskog zanatskog keramičkog studija Suna Fujita na prestižnom Međunarodnom festivalu kreativnosti Cannes Lions.

Osim toga, Loewe je postao i dijelom liste najpopularnijih modnih proizvoda u ovom tromjesečju, zahvaljujući tenisicama nastalim suradnjom sa švicarskim brendom On.

Model Loewe Cloudtilt 2.0, nakon lansiranja u prodaju krajem svibnja, nesumnjivo je pomogao u općenitom porastu pretraživanja komada s potpisom švicarskog brenda u iznosu od 308 posto u ovom kvartalu.

,