SVI VOLE AUPEN

Napokon otkriveno tko stoji iza najpoželjnijih torbica današnjice, a one osvajaju bezvremenskim dizajnom

06.11.2024 u 06:06

Bionic
Reading

Aupen je sklopio suradnju s konglomeratom LVMH i najavio skorašnje lansiranje novih luksuznih modnih dodataka

Malo koji je brend doživio toliko strelovit rast kao Aupen. Torbice s njegovim logom nose zvijezde kao što su Taylor Swift, Hailey Bieber, Jennifer Lawrence, Kylie Jenner i Beyoncé, a sve je dugo bilo obavijeno velom tajni kada je riječ o njegovom osnivaču.

No sada je njegovo ime napokon otkriveno. Riječ je o Nicholasu Tanu, singapurskom poduzetniku koji je posjedovao modni salon u Aziji specijaliziran za prodaju dizajnerskih komada s potpisom brendova kao što su David Koma, Dries Van Noten i Joseph Altuzzara.

Izvor: Profimedia / Autor: Zoonar GmbH / Alamy / Antonio Rosario / Tetra Images / Jade Tillman Belmes / Getty images / Steve Wood / Shutterstock Editorial / Launchmetrics.com/spotlig / ShowBit / FashionPPS / Zuma Press / Alessandro Lucioni / Launchmetri / ShowBit / Profimedia

Tko je Nicholas Tan, osnivač Aupena?

Tanovo zanimanje za modu počelo je kad je započeo s karijerom modela, što ga je učinilo globalnim licem niza luksuznih marki. Diplomirao je na Harvardu i bio među prvim članovima tima Garene (Shopee), platforme za e-trgovinu sa sjedištem u Singapuru, koja je kasnije postala Sea Ltd. i imala početnu javnu ponudu od milijardu dolara.

'Prije pokretanja Aupena postigao sam uspjeh u raznim područjima, od toga da sam bio nacionalni prvak u plivanju za Singapur, preko manekenstva, do IPO-a u tehnologiji. Nisam želio biti stavljen u određenu kategoriju ili industriju pa sam se zato držao sa strane', rekao je u nedavnom intervjuu.

Otkrio je i da Aupen ima novu liniju proizvoda uz potporu LVMH-ova Métiers d'Arta u Parizu te bi se ona uskoro mogla naći na policama.

Održivo poslovanje i stalni napredak

Osnovan u studenom 2022., Aupen je rano postigao uspjeh svojim ekološkim i luksuznim veganskim torbicama od 140 do 420 dolara, a koje su nosile brojne slavne osobe. Brend se proširio na nakit i torbe od teleće kože.

Pauzirao je proizvodnju u svibnju, održavajući svoju prodaju i korisničku službu operativnom kako bi se pratili naknadna prodaja te povrati novca i robe, čime su pokazali vrhunsko umijeće održivog poslovanja.

Partnerstvo je sklopljeno u srpnju, kao dio plana da se cijela proizvodna baza preseli u Francusku, što omogućuje Aupenu pristup najboljim LVMH-ovim proizvodnim pogonima kao što su Tanneries Roux, kožara koja opslužuje luksuzne brendove Hermès i Louis Vuitton, osnovana 1803., i Jade Groupe, čiji su klijenti Chanel i Schiaparelli. Uslijed toga možemo očekivati još kvalitetnije, no bez imalo sumnje i znatno skuplje modne dodatke s Aupenovim potpisom.

  • +2
Aupen - torbice Izvor: Promo fotografije / Autor: Aupen promo

Suradnja s LVMH-om sve mijenja

Ipak, Tan tvrdi da još nisu određene cijene novih proizvoda, kao ni trajanje suradnje s konglomeratom LVMH.

'Nemamo konkretan datum za ovaj dogovor. Jako smo uzbuđeni zato što ćemo lansirati ove inovativne dizajne i njima donijeti nešto novo na tržište luksuznih dodataka.'

Tko nosi torbice Aupen?

Rekao je i da tvrtka trenutno ima više od 10 zaposlenih te da se nakon prioritiziranja veganske varijante okreću korištenju kože životinja. Pojasnio je i tko je idealna klijentica kompanije:

'Naša mušterija je djevojka koja je sofisticirana i traži nešto što je skromno, a bezvremensko i elegantno. Ona ne juri nužno za modnim trendovima. Vjerujemo da se naš skulpturalni dizajn razlikuje od tradicionalnih pravokutnih silueta, danas prilično uobičajenih kod većine robnih marki. Prepoznatljiv dio naše siluete je to što su asimetrične', rekao je i dodao:

'Svaki put kad neka zvijezda nosi naš proizvod, mi smo jako sretni', rekao je Tan, ističući da su žene kao što su Beyoncé, Bieber, Lawrence i Selena Gomez nosile njegove proizvode u više navrata. 'Uistinu ih vole i koriste', dodao je.

Najveću popularnost donijela im je ipak Taylor Swift nakon što je u izlasku s dečkom Travisom Kelceom uočena s Aupenovom torbicom. Taj je model rasprodan u nekoliko sati, a ostalo je povijest.

Kada stižu novi luksuzni modeli?

Za kraj je naglasio da se u Aupenu ne drže tradicionalnih 'modnih kalendara' jer su njihovi proizvodi bezvremenski. Sukladno tome, datum lansiranja novih torbica nije fiksiran sezonom.

'Želimo predstaviti proizvode koje naša mušterija može zauvijek koristiti, bez obzira na godišnje doba, bez obzira na trend. Nova kolekcija bit će u prodaji vrlo brzo, možda već sljedeći mjesec', rekao je.