Mazda3
Izvor: Promo fotografije / Autor: mazda
Mazda3
Izvor: Promo fotografije / Autor: mazda
Nakon čitavog niza skica i špijunskih fotografija nova Mazda3 napokon je ugledala svjetlost dana
Japanski konkurent u Golf klasi donosi pregršt noviteta od čega je na prvi pogled najuočljiviji dizajnerski jezik 'Kodo - duša pokreta' zbog kojeg nova trojka u mnogočemu nalikuje većoj šestici.
U odnosu na prethodnu generaciju nova Mazda3 porasla je za pet mm u dužinu (4.465 mm), 40 mm u širinu (1.795 mm), te 20 mm u visinu (1.450 mm), a za 60 mm je veći i međuosovinski razmak (2.700 mm). Usprkos povećanju dimenzija Japanci su uspjeli smanjiti masu automobila za 60 kilograma (1.190 kg).
U Mazdi se hvale i 10 litara većim prtljažnikom (350 l), te ponajboljom zvučnom izolacijom unutrašnjosti u klasi. Mazda3 bi navodno trebala, u usporedbi s konkurencijom, nuditi i najviše prostora za ramena putnika. Tu je i novi 7-inčni multimedijalno-kontrolni sustav sa 7-inčinim displejom osjetljivim na dodir i uređajem koji projicira informacije u visinu vozačevih očiju.
Paletu motora čine tri SkyActiv benzinca i samo jedan dizelaš. 1.5-litreni benzinac razvija 100 KS, dok će se dvolitreni nuditi u izvedbi sa 120 Ks i 165 KS. Jedini dizelaš bit će 2.2-litreni motor koji razvija 150 Ks i 380 Nm.
Mazda ne navodi podatke o potrošnji. Svi model standardno će dolaziti s ručnim šesterostupanjskim mjenjačima, a najsnažnijeg benzinca i dizelaša uz nadoplatu će biti moguće opremiti šesterostupanjskom automatikom. Mazda3 ima novi neovisni ovjes, a svi modeli standardno su opremljeni sustavom start-stop.
Automobil bi u prodaju trebao krenuti na jesen, a cijene zasad nisu definirane.