Aman kampanja
Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
Aman kampanja
Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
Nakon uspješnog predstavljanja na BIPA Fashion.hr-u, Amân donosi svoju prvu modnu kampanju u spoju boja jeseni i industrijske arhitekture koji predstavlja voditeljica Antonija Stupar Jurkin
Kao uspješna mlada žena, Antonija se odlično snašla kao Amânova ambasadorica jer je u svakoj prilici, uz sve poslovne i obiteljske obaveze, uvijek besprijekorno ženstvena i glamurozna.
Vizualnu definiciju kampanje za aktualnu sezonu jesen/zima potpisuje mladi talentirani fotograf Srećko Rundić koji je svojim poimanjem Amânove estetike zaokružio ideju dizajnerice Martine Budek.
Prirodno svjetlo ističe vibrantne boje i teksture luksuznih tkanina, tako da ih poželimo dotaknuti, a silueta je definirana čistim mekanim linijama. Filozofija brenda vrlo je jednostavna - ono sto žene žele, a to je lijepo se odijevati svaki dan i u svakoj prilici, biti posebne i zamijećene.
Uz neizostavne haljine, Amân predstavlja mnoge zanimljive statement komade - kaputa, jakni, hlača i tunika - koji se redom lako kombiniraju.
Kolekciju definiraju tkanja koja imaju jasnu strukturu - pamučni i vuneni brokati, zatim high-tech platna s teksturom od metalnih niti čija je obrada tehnološki dovedena do savršenstva pa su ujedno i izuzetno udobna za nošenje. Uz raskoš brokata kombiniraju se bogati fluidi svile i viskoze, a prate ih i pamučna tkanja specifične završne obrade. Kolekcija je dostupna na prodajnom mjestu u Zagrebu, na adresi Maksimirska 27.