U ponedjeljak, 21. lipnja u 12 sati, na Trgu bana Jelačića Prijatelji životinja će postaviti deke za piknik na koje će opušteno sjesti i uživati u zdravom voću i povrću, da potaknu građane da se pridruže kampanji Zeleni ponedjeljak, odnosno da barem jedan dan u tjednu, ponedjeljkom, jedu samo namirnice biljnoga porijekla
U košarama za piknik nalazit će se razni veganski proizvodi, a građani će moći vidjeti i okusiti djelić bogatstva namirnica biljnoga porijekla koje mogu koristiti na Zeleni ponedjeljak. Aktivisti će, između ostaloga, građanima dijeliti i veganske slastice od zagrebačkih eko jagoda. Ovom simpatičnom pozivu na sudjelovanje u kampanji Zeleni ponedjeljak svoju potporu dat će i neke osobe iz javnog života.
Da građanima olakšaju pronalaženje proizvoda biljnoga podrijetla Prijatelji životinja izradili su online vodič koji nudi detaljne informacije o veganskim proizvodima u Hrvatskoj. Vege vodič nalazi se na www.prijatelji-zivotinja.hr kao i na www.zeleni-ponedjeljak.com gdje se građani mogu i upisati za redovito primanje recepata. Sadrži informacije o točnim nazivima proizvoda, njihovoj okvirnoj cijeni i mjestima na kojima se mogu nabaviti, pa se tako u njemu mogu naći razna biljna mlijeka, sirevi, salame, kobasice, namazi, slatkiši i mnogi drugi proizvodi.
U Europskom parlamentu upravo je u procesu stupanja na snagu novoizglasani amandman koji prvi put daje pravnu definiciju i zaštitu izraza 'vegetarijansko' i 'vegansko'. Ovaj amandman jamči da proizvodi koji se deklariraju kao 'vegetarijanski' ne uključuju proizvode dobivene od bilo kojih životinja pa tako ni od riba, a oni s deklaracijom 'veganski' ni bilo kakve namirnice životinjskoga podrijetla poput mlijeka, jaja i meda.
Ovim amandmanom će pojmovi poput semivegetarijanstva biti isključeni, što će uvesti reda u označavanju proizvoda i razumijevanju vegetarijanske prehrane. U Hrvatskoj već postoji V-oznaka (V-label) koja je u skladu sa spomenutim amandmanom i jamči tvrtkama i potrošačima pouzdanost informacija o sastavu proizvoda.
Zeleni ponedjeljak edukativna je kampanja s ciljem dizanja svijesti građana o utjecaju prehrane na zdravlje i okoliš. U kampanju će se uključiti i razne tvrtke koje će svoje zaposlenike poticati da ponedjeljkom jedu namirnice biljnoga podrijetla.