LYSTOVO ISTRAŽIVANJE

Netipični dodaci, haljine i neki novi brendovi: Evo kakvi trendovi danas vladaju svijetom vjenčanja

18.05.2021 u 06:25

Bionic
Reading

Svjetska modna tražilica Lyst svakog tjedna i mjeseca obavještava javnost o najvećim trendovima trenutka, a ovoga puta veću pozornost posvetili su svijetu vjenčanja

Kao na brojna svečana događanja, globalna pandemija bitno je utjecala na organizaciju vjenčanja. Iako su posljednjih mjeseci svedena na minimum, brojni parovi ipak su odlučili izreći sudbonosno 'da'. Novo normalno, osim na samu organizaciju vjenčanja i brojku gostiju, odrazilo se na modne odabire mladenki.

Ipak, kako u svom izvještaju o vjenčanim trendovima izvještava Lyst, stvari se polako i sigurno mijenjaju na bolje. U prvim mjesecima aktualne godine pretrage za vjenčanicama i svečanim odijelima učetverostručile su se u odnosu na prošlu godinu.

  • +7
Vjenčanice s potpisom brenda Markarian Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo fotografije

Od velike popularnosti zaručničkih satova do suknji za mladoženje i sve veće potražnje za svečanom odjećom, mladenci diljem svijeta sada se odlučuju za hrabre i suvremene komade izrađene za proslavu ljubavi.

Prema Lystu, u svijetu vjenčanja očekuje se velika godina za suvremene modne brendove, a ne toliko za velika luksuzna imena. Ovoj činjenici u prilog dovoljno govore podaci o pretragama komada s potpisom njujorškoga brenda Khaite i Retrofete, a koje kontinuirano rastu, dok su dodaci za mladenke s potpisom irske dizajnerice Simone Roche danas najtraženiji u svijetu.

S druge strane, odijela s potpisom američkoga dizajnera Thoma Brownea danas najbolje kotiraju kod muškaraca, a pretrage za njima porasle su za 23 posto u posljednjem tromjesečju.

U međuvremenu broj pregleda bijelih komada s potpisom njujorškog dizajnera Christophera Johna Rogersa povećao se za 42 posto od početka godine, a njegova maksi bijela haljina ostvarila je preko pet tisuća pregleda na Lystu u istom razdoblju.

Kao što su skočile pretrage za vjenčanim komadima s potpisom suvremenih modnih brendova, na isti način ponovno se stvorio interes za svečanom party odjećom. Omiljeni brendovi današnjice u modnim krugovima, poput LoveShakFancyja, Amine Muaddi i Davida Kome, zabilježili su nagli porast u pretraživanjima njihovih svečanih komada uoči ljetne sezone vjenčanja dok je interes za minijaturnim svadbenim haljinama od siječnja skočio za 170 posto.

Usprkos značajnoj popularnosti party haljina, 'zabavne' hlače postaju novi favorit među mladencima. Prema prognozama Lysta, očekuje se velika godina za modele poput hlača s uzorkom (+43 %), verzija ukrašenih sjajnim detaljima (+37%) i plisiranih modela (+31%), za kojima potražnja neprestano raste u posljednja tri mjeseca.

Isto tako, visoke potpetice vraćaju se na scenu. Kako navodi Lyst, kristalne slingback cipele s potpisom Amine Muaddi trenutno slove za najpopularniji model s više od 18 tisuća pregleda u aktualnoj godini.

Netradicionalni detalji na vjenčanju

Kako se svjetsko tržište prilagođava novoj eri, tako se prilagođavaju budući mladenci. Svečane maske za lice danas generiraju 30 tisuća pregleda mjesečno, no maske za lice nisu jedini netipičan dodatak koji je pobudio zanimanje mladenaca. Prema Lystu, pretrage za kvalitetnim modelima zaručničkih satova uspjele su skočiti za 42 posto od prošle godine.

Isto tako, mladenke su danas privučene detaljem svečanih rukavica. Pretrage za njima, uz ključne riječi 'mladenka' i 'svila', gotovo su se udvostručile u posljednja tri mjeseca, nesumnjivo zbog globalne pandemije, ali i Netflixove hit serije 'Bridgerton'.