Svečano otvorenje 16. Oscar revije u zagrebačkom kinu Kaptol Boutique Cinema okupilo je brojne poznate Hrvatice koje su dale sve od sebe da zablistaju punim sjajem, no sve je bacila u sjenu bivša misica i jedna od najbolje odjevenih Hrvatica, Branka Krstulović, koja je i ovog puta modno briljirala
Sinoć je u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema svečano otvorena 16. Oscar revija powered by A1 u CineStaru, koja će prikazati najuspješnije filmove nominirane prestižnim Oscarom ove godine, a održava se od 30. siječnja do 09. veljače u svim CineStar kinima u Hrvatskoj.
Crveni tepih ovogodišnjeg otvorenja u Kaptolu Boutique Cinema bio je spektakularan. Odabrani hrvatski dizajneri Aleksandra Dojčinović, Matija Vuica, Zigman, ELFS, Boris Pavlin, Ivica Skoko, Igor Djuga, Boudoir i Nebo posebno su za event otvorenja dizajnirali po jednu haljinu za neki od kultnih filmova koji su obilježili stoljeće Oscara.
Svečano otvorenje Oscar revije uvijek je jedan od najiščekivanijih kulturnih događaja na početku godine, pa tako sinoćnje otvorenje nisu propustili brojni ljubitelji filma, a najviše pažnje svojim je stajlingom privukla Branka Krstulović.
Bivša misica i supruga vlasnika tvrtke Blitz film & video, Hrvoja Krstulovića, plijenila je poglede u elegantnom crnom kombinezonu bez rukava i širokih nogavica koji je istaknuo njezinu manekensku figuru.
44-godišnja misica, koja je 1994. godine naslijedila krunu od Splićanke Fani Čapalije, kombinezon je začinila sandalama na petu, statement naušnicama i skupocjenom bordo torbicom s potpisom brenda Bottega Veneta, od koje se Branka posljednjih mjeseci ne odvaja.
Trenutno najpopularniju torbicu na svijetu, koju u svom ormaru imaju sve modne ovisnice, bivša misica je nosila i prije nešto više do mjesec dana, na zabavi jednoj domaćeg lifestyle portala.
Efektna pouch torba, čija cijena iznosi od 15.600 do 20.000 kuna, uvjerljivo je najpopularniji modni komad koji se u 2019. pretraživao više do bilo kojeg drugog. Pokazala je to nedavna analiza 'Eurofashion' najpoznatije modne tražilice Lyst, prema kojoj se jasno vidi za kojim brendovima i artiklima luduju žene i muškarci diljem Europe, a mi smo nedavno pronašli jeftinije verzije ove planetarno popularne torbe.