Midikennova ljepotica, mlada Požežanka Nina Savić ponovila je suradnju s modnom tvrtkom S. Oliver, postavši zaštitno lice svjetske kampanje Casual by S. Oliver
Nakon što je lani u dvorcu nadomak Berlina snimila kampanju za parfem Royal Edition by S. Oliver, za čiji je vizualni identitet bio zaslužan David Scholer, uspješna je Nina Savić ponovila suradnju ss S. Oliverom i odradila još jednu kampanju za njihovu kuću.
Riječ je o njihovoj novoj liniji Casual, odnosno kampanji za parfem Casual by S. Oliver. Riječ je o vrlo ženstvenom i prozračanom parfemu, prepunom ekstrakata jabuke, ciklame i božura.
S. Oliver je prestižna svjetska modna marka koja postoji od davne 1969. godine, posjeduje 2.500 prodajnih mjesta, pedeset robnih kuća, proširila je poslovanje u čak trideset država, a godišnje izbaci dvanaest kolekcija.
Proizvodi S. Olivera itekako su konkurentni dizajnerskom tržištu parfema što dokazuje i njihova izvrsna prodaja.
Ovo je svakako još jedan veliki uspjeh mlade Midikennove manekenke, lijepe Požežanke koja se manekenstvom bavi tek nešto manje od dvije godine, a uz pojavljivanje na stranicana magazine Young i Brigit, ovo joj je druga velika svjetska kampanja.