Modna kuća Burberry predstavila je svoju najnoviju kampanju za parfem Brit, ali otkada je objavljeno da će je odraditi Brooklyn Beckham, on je više u fokusu medija nego novi miris
Dok mnogi smatraju da je angažman sina nogometne zvijezde Davida Beckhama i njegove supruge, dizajnerice Victorije samo marketinški trik slavne modne kuće, drugi ga itekako hvale.
Beckhamovi, uz Victoriju kao modnu dizajnericu kojoj sve češće publika i kritika daju priznanja za rad, vole i cijene dobre krpice. Uz malenu Harper Seven, čiji je ormar prepun dizajnerskih komada, mlađi sin Romeo već je bio Burberryjev model.
Nakon uspješne Romeove kampanje u Burberryju su očito shvatili da će i Brooklyn pomoći u reklamiranju novog parfema, iako u ulozi fotografa.
Brooklyn je na Instagramu objavio nekoliko fotografija i ističe da je to njegova strast, a Burberry pak objavljuje fotke iz nove kampanje i ističe mladog fotografa kao još jedan adut u rukavu.
Mnoge je naljutio odabir mladog Brooklyna za reklamnu kampanju tako velike modne kuće pa su se strani mediji raspisali da ga je prije početka snimanja čekalo sve, od pripremljenog seta nadalje, kako bi se izbjegle početničke pogreške. Fotograf Chris Floyd izjavio je za britanski Mirror da se u ovom slučaju radi o omalovažavanju fotografskog posla, ali i njegovih roditelja.