OSOVINA VUKOVAR - SPLIT

Nova ofenziva 'startasica': Počele navijati za Hajduk!

17.06.2015 u 14:46

Bionic
Reading

Slavna vukovarska tvornica obuće Borovo u svojoj velikoj tržišnoj ofenzivi pronašla je novog, po svemu sudeći idealnog partnera: na tržište je plasirano devet novih modela popularnih 'starstasica' s obilježjima splitskog Hajduka

Početak partnerske suradnje dvaju velikih hrvatskih brendova svečano je predstavljen na Poljudu, gdje je objavljeno da je na tržište pušteno prvih pet tisuća komada obuće. Radi se o 'cobrandingu', 22. po redu Hajdukovom projektu kojim se s partnerima plasiraju proizvodi vezani uz splitski klub. Posebno emotivan bio je direktor marketinga Borova, Robert Jović.
'Radi se o vrhunskom proizvodu koji je dostojan nositi grb Hajduka i meni osobno, kao navijaču, ovo je bio jedan od prvih projekata otkako sam došao u tvrtku. Borovo je prije dvije i pol godine krenulo s oporavkom i konsolidacijom, a danas su nam proizvodni kapaciteti potpuno popunjeni. Ideja suradnje s Hajdukom već je izazvala fantastične reakcije i u samom Vukovaru, a ona će pomoći i našim radnicima i samom klubu', kazao je Jović.

Vukovarska tvrtka u svoje zlatno doba bila je jedan od najvećih proizvođača obuće u Europi, a danas je jedina koja ima i proizvodnju i maloprodajni lanac s gotovo stotinu trgovina diljem Hrvatske. Startasice, jedan od njenih glavnih brendova, posljednjih mjeseci započele su proboj na tržišta SAD-a, Francuske, Švedske, Danske i Južne Koreje. Menadžer ovog brenda je bivši proslavljeni vaterpolist Dubravko Šimenc.

'Mi smo u misiji spašavanja hrvatskog proizvoda, hrvatske tvornice i hrvatskog Vukovara. Borovo je u davnoj prošlosti bilo sponzor Hajduka, a Hajduk mu danas vraća i pomaže u čuvanju radnih mjesta. Čast je biti u Bijelom salonu na Poljudu i čast je vezati se uz Hajduk kao jedan od najvećih hrvatskih brendova', kazao je Šimenc.

Startasice su, kaže, potpuno ručno izrađene od stopostotnih prirodnih materijala, a radnice Borova same kažu da ih rade s ljubavlju.

Od danas (srijeda) nova linija moći će se pronaći u Hajdukovim fan shopovima i online prodaji, od idućeg tjedna u trgovinama Borova u Dalmaciji, a uskoro i na području cijele Hrvatske. Pet modela za odrasle i četiri modela za djecu u maloprodaji će stajati od 199 do 219 kuna, od čega splitski klub po uobičajenom postupku dobiva između 30 i 33 kune.

'Borovo i Vukovar imaju posebno mjesto u našem srcu, mi želimo pomoći ovoj tvrtki da se vrati na stare staze slave i stoga pozivam navijače da kupnjom ovog proizvoda sudjeluju u tome', kazao je šef marketinga splitskog Hajduka Aljoša Bašić.