Umjesto nekog od europskih gradova i salona, Audi je kao mjesto za predstavljanje nove generacije svoje najprestižnije limuzine odabrao Miami. Novi Audi A8, premda se na prvu to možda i ne čini, znatno je napredovao u odnosu na svog prethodnika. Automobil je dobio čitav niz novih tehnologija, unaprijeđena mu je mehanika te povećana sigurnost
Najveća ingolstadtska limuzina porasla je u dimenzijama te je sada duga 5137 mm, ima 2992 mm međuosovinskog razmaka, široka je 1949 mm i visoka 1460 mm. Unatoč povećanju A8 je još uvijek najlakši automobil u klasi, u prosjeku lakši za 100 do 200 kilograma od slično opremljenih konkurenata iz Mercedesa S-klase i BMW-a serije 7. Audi ovo ponajprije može zahvaliti aluminijskoj šasiji i metodama korištenim u svrhu uštede na masi.
Novi A8 izgleda kao veliki A4, što je potez koji će znati cijeniti konzervativniji poslovni ljudi, kojima je ovaj automobil i namijenjen. Prepoznatljiv dizajnerski potpis proizvođača iz Ingolstadta očituje se u takozvanoj 'single-frame' rešeci hladnjaka, kao i na LED dnevnim svjetlima.
Unutrašnjost je upravo prekrcana tehnologijom, a naglasak je stavljen na udobnost i multimedijalnost. A8 standardno dolazi s tek dvije zone, no uz doplatu je dostupan i s četiri. Multimedijalno upravljački sustav unaprijeđen je setom operacija koje omogućavaju prepoznavanje rukopisa i glasovnih naredbi, a kontrolira ga se putem 8-inčnog displeja. Tu je i audio sustav Bang & Olufsen sa 19 zvučnika, ukupne snage 1.500 vata.
Za novi A8 u Ingolstadtu tvrde da je jedan od najsigurnijih automobila u klasi. Tehnologija 'Audi pre sense' nadzire ESP sustav te ako uoči maksimalnu silu kočenja ili proklizavanje i zanošenje, zatvara sve prozore, zateže sigurnosne pojaseve te kao upozorenje ostalim sudionicima u prometu pali sva četiri pokazivača smjera. Tu je i adaptivni tempomat koji pomoću radara u prednjem i stražnjem kraju nadzire promet sprijeda i straga. Sposoban je održavati podjednak razmak od vozila ispred te konstantno nadzirati promet i upozoravati vozača ako na vozilo ispred sebe nalijeće prevelikom brzinom. Ako vozač ne reagira na audio-vizualna upozorenja, sustav će kratkim trzajem usporiti vozilo, a ako je sudar neizbježan, usporit će automobil deceleracijom od 5 m/s2 i naglim kočenjem.
Dva nova sustava su onaj za pomoć pri prestrojavanju koji upozorava ako se drugo vozilo nalazi u mrtvom kutu te sustav termalne kamere koja nadgleda stanje 300 metara ispred vozila i upozorava vozača na objekte koji emitiraju toplinu, poput pješaka ili životinja.
A8 leži na potpuno neovisnom adaptivnom zračnom ovjesu čija se krutost može podešavati u nekoliko režima. Inicijalno je A8 predstavljen s 4,2-litrenim FSI benzinskim V8, no ubrzo će svoje mjesto pod poklopcem naći i drugi benzinci i dizelaši. Spomenuti V8 razvija 372 KS i 445 Nm od 3.600 o/min. Ubrzava automobil s mjesta do 100 km/h za 5,7 sekundi te mu omogućava maksimalnu elektronski ograničenu brzinu od 250 km/h. Prosječna potrošnja nije navedena, ali u Audiju tvrde da je 15 posto niža no u prethodnika.
Za izmjenu brzina zadužen je novi osmerobrzinski automatski mjenjač, dok se snaga na podlogu prenosi putem integralnog sustava Quattro, sa standardnom raspodjelom okretnog momenta 60/40 u korist stražnje osovine. Ovisno o dinamici i uvjetima podloge, sustav je sposoban prenijeti i veću količinu okretnog momenta na prednje, odnosno stražnje kotače, a Audi kao opciju nudi i nadoplatu za stražnji diferencijal s ograničenim proklizavanjem.
Audi zasad nije otkrio cijenu nove limuzine, kao ni početak prodaje. Verzija s dužim međuosovinskim razmakom bit će dostupna 2010. godine.