Nakon sedam godina na tržištu u Audiju su zaključili kako je vrijeme za lagani facelift njihova prvog superautomobila
U Audiju su se očito vodili onom da ne treba mijenjati ono što valja, pa će vam tako trebati povećalo da uočite sve razlike između dva modela. Najočitija izmjena je ona svjetlosnog sklopovlja sprijeda i straga koja su sad izrađena u tehnologiji LED, a tu su i novi branici, istaknutiji difuzor straga, kao i redizajnirane, ovalne ispušne cijevi.
Što se tehničkih preinaka tiče, najveća novost je sedmerostupanjski automatizirani mjenjač s dvije spojke koji R8-ici omogućuje tri desetinke brži sprint do stotke (3,5 sekundi). Nasreću, ručni šesterostupanjski mjenjač još uvijek je standardno dostupan.
Nasljednik modela R8 GT zove se R8 V10 Plus, sazdan je od ugljičnim vlaknima ojačane plastike, a njegov V10 blago je unaprijeđen na 550 KS i 540 Nm.
Novi R8 službeno će biti predstavljen na nadolazećem auto salonu u Parizu, bolje ga možete proučiti u našoj fotogaleriji te video isječku koji donosimo u nastavku, dok je početak prodaje najavljen za kraj godine.