Budućnost u kojoj ćemo upravljati električnim automobilima možda i jest pred vratima, no Audi je vrijeme na čekanju odlučio prikratiti novim dizelskim motorom koji se specifičnim omjerom snage po litri obujma može mjeriti sa sportskim benzincima
BiTDI, što stoji za tehnologiju direktnog ubrizgavanja goriva potpomognutu s dva turbopunjača, omogućio je Audiju da iz trolitrenog obujma motora V6 istisne 313 KS od 3.900 do 4.500 o/min i čak 650 Nm okretnog momenta od 1.450 do 2.800 o/min.
Pod poklopcem novog A6 taj će motor dosprintati do 100 km/h za svega 5,1 sekundu, uz prosječnu potrošnju u kombiniranom ciklusu od 6,4 litre goriva na stotinu kilometara.
Za prijenos snage na podlogu standardno je zadužen osmerostupanjski Tiptronic te integralni pogon Quattro s tehnologijom vektoriranja okretnog momenta i blokadom diferencijala.
Audijev najsnažniji dizelski V6 dostupan je u modelima A6 i A7 Sportback, a do kraja godine osvanut će i pod poklopcem Q7.