Posljednjih godina Audi se vrlo uspješno uspinje na tržišnoj ljestvici, pa je tako u prvih 11 mjeseci problematične 2012. tvrtka iz Ingolstadta uspjela za 12,7 posto nadmašiti prošlogodišnji ukupni rezultat
Staro pravilo kaže - ne popravljaj ono što nije pokvareno, pa ne treba čuditi što u Audiju već neko vrijeme igraju na sigurno. Zapravo, u Ingolstadtu toliko igraju na sigurno da će vam trebati dobro oko kako biste njihove modele razlikovali po bilo čemu drugom osim dimenzijama.
Ovome na kraj planira stati novi Audijev član uprave zadužen za istraživanje i razvoj - Wolfgang Durheimer. Bivši Bentleyjev šef Auto Motor und Sportu je rekao kako će dizajneri raditi malo više kako bi se budući modeli s četiri prstena međusobno razlikovali.
'Kupac Audija A8 će ubuduće u svojem automobilu pronaći detalje koji će se znatno razlikovati od onih u A6 i A4', kaže Durheimer te zaključuje kako je cilj napredovati još većim koracima s više dizajnerske hrabrosti, a da se pritom novi automobili lako identificiraju kao Audijevi.
Bili živi pa vidjeli.