Zimi tražimo načine kako se utopliti, a generacija 'milenijalaca' rado bira skupocjeni šal popularnog brenda iz Stockholma. Izrađen od mješavine finih vuna, no mnogima cijenom nepristupačan
Iako u zimskim danima radije biramo neutralnije tonove poput sive, smeđe i crne, šalovi švedskog brenda Acne Studios postali su hit na Instagramu. Šareni mekani šalovi uspješno 'razbijaju' zimsku monotoniju i unose prijeko potrebno šarenilo u dnevne kombinacije.
Švedska modna kuća, koja je dizajnirala već prepoznatljiv popularni šal od mješavine vune, posebno je popularna na sjeveru te je čest odabir 'milenijalaca'. Šal koji od 2019. polako osvaja srca mnogih, već je postao i statusni simbol. Zanimljiv je jer je mekan kao dekica, ali i jer odlično pristaje različitim stilskim odabirima. Uklapa se kao 'dizalica' monokromnim odabirima, ali rado ga biraju i ljubitelji šarenila.
Rasproda se u roku od mjesec dana, ali mnogi zamjeraju cijenu od 240 funti, odnosno nešto više od 2.000 kuna. 'Je li potrebno imati šal od £200 i više? Ne baš', komentirali su na društvenim mrežama.
Ipak, osim što je riječ o popularnom švedskom brendu, cijena je i odraz kvalitete. Izrađen je od mješavine vune alpake, vune, najlona i mohera pa bi trebao štititi bolje od običnog vunenog šala.
Kolekcije brenda Acne Studios iz Stockholma definirane su prepoznatljivim sučeljavanjem dizajna i pažnje posvećenoj detaljima, s naglaskom eklektičnu upotrebu materijala i tkanina koje koriste pri izradi muške i ženske odjeće te detalja.