BEAUTY NOVOSTI

Novi mirisi i make-up iz L'Occitanea

09.05.2011 u 12:41

Bionic
Reading

Kakve vas novosti očekuju u L'Occitaneu? Bit će tu prije svega nekoliko sjajnih noviteta za mirisanje i uljepšavanje, ali i jedna poštanska marka s motivom božura...

MAKE-UP

Inspirirana predstavom boja i mirisa latica božura, nova make-up kolekcija Božur donosi  teksture koje će istaknuti ljepotu lica nježnim proljetnim nijansama. Njihovo lako nanošenje omogućuje  prekrasnu paletu boja koja se prilagođava vašem jedinstvenom stilu.

MIRISNA KOLEKCIJA

Nova mirisna kolekcija Pivoine Flora slavi božur – mediteranski 'cvijet tisuću latica', i Floru – rimsku božicu proljeća. Božur je veličanstveni simbol ljepote koji nam svake godine u svibnju priređuje nevjerojatnu predstavu boja i mirisa. Mirisi raznobojnih latica stapaju se u skladnu harmoniju, stvarajući dinamične, cvjetne i zavodljivo ženstvene mirisne note. L’Occitane 2011. obogaćuje svoju očaravajuću kolekciju Božur iznimnim parfemom Pivoine Flora te neodoljivim make-up poslasticama. Svi proizvodi ove kolekcije sadrže ekstrakt božura iz mirisnih provansalskih vrtova obitelji Riviere, međunarodno poznatih uzgajivača božura tradicije duge 160 godina.

NAJLJEPŠA POŠTANSKA MARKA 2010.

U izboru najljepše poštanske marke iz 2010. pobjednik je blok Božur. Od ukupno 3.669 glasova, Božur je dobio čak 812 glasova. Četrnaesti put zaredom Hrvatska pošta je održala izbor najljepšeg izdanja hrvatskih poštanskih maraka. Trideset pet izdanja, 3.669 glasova i 38 zemalja iz kojih su stigli glasovi rezultiralo je uvjerljivom pobjedom bloka Božur sa 812 glasova. Sa 699 glasova je na drugom mjestu blok Lubenice, a na trećem, s 472 glasa, poštanska marka Dječji svijet iz serije Europa.
Najljepša poštanska marka, odnosno blok Božur, u optjecaju je od 8. ožujka 2010. Autorica bloka je Sabina Rešić, dizajnerica iz Zagreba, a tiskan je u višebojnom ofsetnom tisku i u nakladi od 45.000 primjeraka.