Modna kuća Chloe poznata je po navici stvaranja kultnih torbi, a sve je započelo 2005. godine s lansiranjem takozvanog Paddington modela s detaljem zlatnog lokota
Lista čekanja na spomenutu torbu učinila ju je 'it' modelom preko noći, a 13 godina kasnije odjel za modne dodatke ove slavne francuske kuće i dalje si uspijeva osigurazi vojsku obožavateljica, a ove sezone predstavili su novi model kojem se, poput uspješnih prethodnica, prognozira blistava budućnost.
Riječ je o novoj liniji elegantnih torbica na rame sa širokim kožnim remenom i delikatnim logom C na kopči koje stižu u mnoštvo prekrasnih boja – od prljavo plave do bogate smeđe boje čokolade.
Takozvane torbice C s potpisom modne kuće Chloe predodređene su za osvajanje titule kultnog modnog dodatka. Elizabeth von der Goltz, globalna direktorica poznate modne trgovine Net-a-Porter, prilikom predstavljanje modnih trendova koji će obilježiti novu godinu izjavila je kako po pitanju komada s potpisom Chloe gotovo 80 posto prodaje čine njihove torbe, a takav trend očekuju i u narednim mjesecima s linijom torbica C kojima su dopunili aktualnu ponudu.