Ferrari je oduvijek figurirao kao jedan od arogantnijih, ako ne i najarogantniji proizvođač automobila, a posljednjim potezom otišao je i korak dalje
Novinare koji su imali prilike testirati najprestižniji Ferrari dosad, hibridni LaFerrari, Talijani su natjerali da potpišu embargo na objavu.
Ovakav potez nije ništa novo budući da njime proizvođači prije svega štite tiskovine. Drugim riječima, oni koji automobil na svjetskoj prezentaciji testiraju među prvima, kao i oni koji to učine među zadnjima, imaju priliku u isto vrijeme objaviti sadržaj.
Ovaj put Ferrari je otišao korak dalje.
Embargom i kaznom od 50.000 eura za novinara koji ga prekrši, Talijani su uvjetovali da odabrane publikacije mogu izaći s testom 30. travnja, a oni manje važni po njihovim kriterijima morat će se suzdržati gotovo mjesec dana - do 26. svibnja!
Ostaje za vidjeti kako će se rasplest ovaj presedan, no riječ je o proizvođaču koji je navikao da bude po njegovu.
Ako možete natjerati kupce da kupe automobil koji ne žele da bi dobili priliku konkurirati za kupnju automobila koji žele te ako odlučite namjerno smanjiti proizvodnju kako biste postigli ekskluzivnost i zaradili više, što vas, realno, sprečava da novinarima koji vam jedu iz ruke činite što god vam padne napamet?
Apsolutno ništa.