tamara ralph

Omiljena modna bajka: Njezine haljine postale su globalni fenomen, a onda je skoro sve otišlo u propast

21.09.2024 u 20:35

Bionic
Reading

Nedavno održani filmski festivali na crvene tepihe donijeli su niz nezaboravnih kreacija, no neke su se osobito istaknule. Prva je bila ona Angeline Jolie na Venecijanskom filmskom festivalu, onda ona za Florence Pugh na Međunarodnom filmskom festivalu u Torontu, gdje joj se pridružila i Jennifer Lopez u nevjerojatnoj 'osvetničkoj haljini'. A iza sve tri kreacije stajalo je jedno ime – Tamara Ralph Couture. I bilo je itekako jasno da se na modnu scenu vratilo jedno od najjačih haute couture imena

Angelina Jolie vratila je glamur starog Hollywooda na Venecijanski filmski festival. Prisustvovala je premijeri filma 'Maria' Pabla Larraína, u kojem glumi grčku opernu pjevačicu Mariju Callas. Kanalizirajući lik, Jolie je odabrala zadivljujuću haljinu od šifona u svijetloj bež boji, uparenu sa stolom od umjetnog krzna, sve redom s potpisom Tamare Ralph. Custom haljina, koju je Ralph kreirala ekskluzivno za Jolie, također je sadržavala laskav drapirani detalj i izazvala je čisto oduševljenje kada se glumica prošetala crvenim tepihom.

Na Međunarodnom filmskom festivalu u Torontu odvio se sličan scenarij. Prvo je Florence Pugh privukla poglede odjevena u ružičastu kreaciju s naglašenom crnom mašnom te trakom u stilu krokodilske kože i svilenim cvijetom. A zatim je stigla Jennifer Lopez i na premijeri svog novog filma 'Unstoppable' s metalik srebrnoj haljini s baršunastim mašnama podigla nevjerojatnu prašinu. Mediji su se raspisali da je u raskošnoj srebrnoj 'osvetničkoj haljini' pokazala Benu Afflecku što propušta. No modnim znalcima za oko je zapeo jedan detalj – iza sve tri kreacije stajalo je isto ime - Tamara Ralph Couture.

Izvor: Profimedia / Autor: Raw Image Ltd / Goff Photos / Independent Photo Agency Srl / Alamy / Alamy / Profimedia / Promo

Povratak na scenu u velikom stilu

Haljine koje su istovremeno zračile dramatičnošću i ženstvenošću otkrile su ono što bogate zaljubljenice u modu i haute couture znaju već neko vrijeme – na scenu se vraća Tamara Ralph, i to u punom sjaju.

Kao polovica brenda Ralph & Russo, ona je bila jedno od najslavnijih imena u haute coutureu sve dok pandemija nije uzrokovala i njegov kolaps. Sada ima samo svoju modnu marku i novu viziju odvažne ženstvenosti. S brendom Ralph & Russo stekla je megapopularnost nakon što se Meghan Markle pojavila u haljini s njezinim potpisom na objavi zaruka s princem Harryjem, a i sada slijedi sličan recept te osvaja crvene tepihe svojim prepoznatljivim dizajnom.

Ona je žena s misijom, i to je itekako vidljivo. Svoj je novi brend pokrenula početkom godine i u kratkom roku dobila izrazito pozitivne povratne informacije klijenata, očaranih njezinim snažnim, ali ženstvenim dizajnom, piše The National News.

'Bilo je nevjerojatno ponovno pokrenuti brend s novim, mojim imenom', rekla je nakon svoje revije visoke mode za proljeće/ljeto 2024., održane u Parizu. 'Bilo je to nešto što sam namjeravala učiniti, ali očito nisam planirala realizirati tako brzo, a jednostavno se dogodilo jer sam primala toliko poziva klijenata koji su željeli da ponovno počnem dizajnirati za njih.'

Kolekcija koja je oduševila sve

Ove godine je na Tjednu visoke mode u Parizu, u središtu najvećih lipanjskih modnih trenutaka, Tamara Ralph osvojila svijet mode svojom najnovijom kolekcijom, i to brojeći posljednje dane do rođenja drugog djeteta, također djevojčice. Poznata po predanosti izradi i luksuznim detaljima, njezina kolekcija za jesen/zimu 2024./2025. bila je oda tom očaravajućem gradu, utjelovljujući romantičnu privlačnost po kojoj je poznat.

'Kolekcija je nadahnuta čarobnim, neusporedivim Parizom - i trajnim pojmom francuske elegancije - a, konkretno, i ljubavnim pričama isprepletenim s bezvremenskim šarmom tog grada', rekla je Ralph za Elle. Ovaj hommage Parizu vidljiv je u svakom komadu, svaki odjevni predmet priča priču o romantici i sofisticiranosti kroz pomno odabrane tkanine, složene ukrase i skladnu paletu boja.

Posvećenost detaljima zaštitni je znak njezine filozofije dizajna. 'Korištenje tako finih materijala i ukrasa kao što su čipka, biseri i kristali zahtijeva preciznost, pažljivu pozornost, kao i snažnu viziju kako bi se osiguralo da rezultat bude uravnotežen; romantičan, ali ne pretjerano ženstven, mekan, ali beskompromisan', istaknula je. Svaki komad dokaz je predanosti brenda visokoj modi te su svi šavovi i ukrasi postavljeni sa svrhom.

Stvaranje tako detaljne zbirke nije bilo bez izazova. Ralph, koja je trebala roditi drugo dijete neposredno prije revije, morala je organizirati svoj tim i raditi dosta unaprijed. Unatoč tim izazovima, pronašla je golemu radost u pomicanju kreativnih granica i istraživanju novih mogućnosti dizajna. 'Biti u stanju učiniti ovo - stvarno se igrati, manipulirati i inovirati - predstavlja krajnji vrhunac rada', rekla je.

Ralph je započela ovo novo poglavlje nakon što se prošle godine razišla s bivšim partnerom Michaelom Russom. Dok je on vodio poslovnu stranu u tom brendu, ona je uvijek bila njegova kreativna snaga te je bila odlučna ponovno zapaliti tu iskru kreativnosti, iako s dodatnom odlučnošću i snagom. 'Bilo je s dosta emocija, naporno, uzbudljivo te s puno posla', kaže Ralph, čija je povratnička revija održana u Parizu u listopadu, s naknadnim predstavljanjem haute couture kolekcije za proljeće/ljeto 2024. ranije ove godine, daljnjeg izraza njezine vizije brenda - stavljanja snažnog naglaska na žensku svestranost.

Angelina Jolie
  • Angelina Jolie
  • Angelina Jolie
  • Angelina Jolie
  • Angelina Jolie
  • Angelina Jolie
    +11
Angelina Jolie Izvor: Profimedia / Autor: Pool Photo Events 04/ipa-agency. / Shutterstock Editorial / Profimedia

'Ova kolekcija je uvelike produžetak ovog osjećaja ženske snage, što mi je zapravo bila početna točka kada sam prošle sezone lansirala prvu kolekciju, tako da je to bila kontinuirana tema', kaže ona. 'Bilo je puno metalnih komada koji ne samo da ističu majstorstvo kuće, već su i simbol ženske snage kao građevnog bloka za brend i moju inspiraciju', rekla je za Prestige.

Uspješna kolekcija i uzak krug kupaca

Prikazana u plesnoj dvorani hotela Shangri-La u Parizu, debitantska kolekcija brenda Tamara Ralph Couture od 27 komada ipak je signalizirala odmak od dizajneričina prethodnog rada. Iako 'romantične i eterične', u nježnoj ružičastoj, boji maline i mente te bijeloj, raskošne tkanine bile su u kontrastu s tvrđim detaljima poput metalnih ružičastih oklopa i haljina zaštićenih strukturama poput kaveza od bisera i kristala.

Činjenica da su ti elementi inspirirani oklopom nije bila slučajnost. Ralph objašnjava da su oni bili u velikoj mjeri prikaz nekih od teških iskustava koja je doživjela u posljednjih nekoliko godina, piše Prestige. 'Prolazeći kroz njih i izašavši iz njih kao jača osoba, definitivno mislim da to dolazi do izražaja u mom radu. Osjećam da je novi smjer puno jači, hrabriji i ima više neumoljiv osjećaj ženstvenosti', kaže.

Novi smjer brzo je zapeo za oko slavnim ženama poput Beyoncé te je ona odmah 'ugrabila' dvije haljine za svoju Renaissance World Tour, piše Prestige.

Sada kada se u potpunosti vratila potražnja je toliko velika da nekoliko njezinih timova gotovo stalno leti i oprema klijente. Usprkos velikoj količini posla, Ralph i dalje osobno skicira za svakog kupca. 'Jako sam uključena u proces i nadgledam svaki detalj dizajna od početka do kraja', kaže ona.

Iako ne može navesti točan broj sati utrošenih na svaki odjevni predmet, s obzirom na suradnju sa specijaliziranim obrtnicima u Parizu na određenim elementima, dvosmisleno kaže da su ih potrebne 'stotine i stotine i stotine'. A izrada nekih bogato izvezenih vjenčanica može potrajati i do godinu dana.

Ako se ovo čini udaljeno od današnjeg svijeta, u kojem luksuzne e-trgovine nude dostavu dizajnerske odjeće istog dana, Ralph tvrdi da se couture tržište – koje se procjenjuje na samo 4000 kupaca diljem svijeta – ipak razvija. 'Posljednjih godina klijenti couturea postali su mlađi', kaže ona za Prestige. 'Puno mladih žena kupuje za sebe, želeći ulagati u kvalitetne komade koji traju.' Više nisu samo iz Europe - mnogi njezini klijenti sada dolaze iz Azije i s Bliskog istoka, što je trend koji se također odražava u međunarodnoj mješavini dizajnera na tjednima visoke mode, kao što su Rahul Mishra i Guo Pei.

Također postoji potražnja za odijelima po narudžbi, odjećom za odlazak u luksuzne resorte, pa čak i za dječjom modom. 'Couture je sada gotovo cijeli ormar – postao je u većoj mjeri lifestyle proizvod nego što je bio prije', kaže Ralph.

To je nešto što je uzela u obzir za svoju dugoročnu viziju. U tijeku su planovi za proširenje ponude i stvaranje 'pristupačnijih i komercijalnijih proizvoda', kao i za suradnju s drugim luksuznim markama u različitim kategorijama.

Jennifer Lopez
  • Jennifer Lopez
  • Jennifer Lopez
  • Jennifer Lopez
  • Jennifer Lopez
  • Jennifer Lopez
Jennifer Lopez Izvor: Profimedia / Autor: AA/ABACA / Abaca Press / Profimedia

Bajka koja se pretvorila u noćnu moru

Ralph je znala da će se, prije ili kasnije, vratiti u svijet mode. Ona je dio njezina života od najranijeg djetinjstva te je četvrta generacija obitelji koja se bavi dizajnom. Njezina prabaka bila je krojačica, baka couturière, a majka je studirala modu prije nego što je postala dizajnerica interijera (također je sama izrađivala svu Tamarinu odjeću). Kao dijete bila je fascinirana krojačkom sobom u njihovoj kući u Sydneyju. Čekala bi dok njezina majka ne bi izašla iz kuće i tada bi, kako kaže, skinula krojeve njezinih haljina, izrezala ih i stvorila nešto novo, što bi mamu jako uznemirilo.

'Počela sam kad sam imala osam ili devet godina, a kad sam bila mlada tinejdžerica, smjela sam se približiti i šivaćoj mašini', kaže. Ralph bi vikendom svoje nacrte nosila baki, a ona bi ih kritizirala. 'Rastrgala bi ih, pogledala unutra i rekla mi što sve nije u redu. Vjerojatno ne postoji bolji način da učite o majstorstvu i perfekcionizmu', kazala je za Harper's Bazaar.

Kad je imala 12 godina, na priredbi u osnovnoj školi nosila je svoju odjeću - crnu i prekrivenu zvjezdicama koje je ručno ušila. Kasnije, kao studentica na Whitehouse Institute of Design, australskom ekvivalentu Central Saint Martinsa, uvijek ju je zanimao skuplji i ekskluzivniji dio mode. Unatoč pokušajima njezinih učitelja da je pouče o prednostima utilitarnog dizajna, ona nikada nije pristala na kompromise i držala se svoje glamurozne vizije.

Ali Sydney je početkom 2000-ih bio 'znatno ležernije društvo', prisjeća se Ralph. 'Uopće nije bilo mnogo luksuznih trgovina.' A bez domaćeg tržišta za njezine modne ambicije znala je da se mora preseliti u Europu kako bi radila ono što voli. Tako se s 23 godine našla u Londonu, gdje je imala prijateljicu stilisticu koja ju je uzela pod svoje. 'Došla sam sa snom i nadom. Bio je to skroman početak, ali jako sam naporno radila.'

Njezina poduzetnička karijera započela je nošenjem vlastitih dizajna na društvenim događajima i privlačenjem pozornosti drugih gostiju koji će joj kasnije postati klijenti i, na kraju, prijatelji. Jedan od prvih kupaca, privučen njezinom uskom crnom dvostrukom satenskom večernjom haljinom, ukrašenom ručno izvezenim kristalima, naručio je šest komada od nje na licu mjesta. A zatim se glas proširio.

Couture brend Ralph & Russo

Ralph je prvi put privukla pozornost modnog svijeta couture brendom Ralph & Russo, a osnovala ga je 2006. godine s partnerom, australskim bankarom iz Londona Michaelom Russom. Upoznala ga je na uglu ulice u Londonu, brzo su se zaljubili, ali i poslovno udružili. Njihov susret bio je poznat kao 'omiljena modna bajka' prije nego što se taj san raspršio.

Ona je bila kreativna direktorica, a Russo je upravljao poslovnom stranom i potražnja za brendom organski se proširila od njihove prve klijentice, koja je uočila dizajnericu kako oblikuje njezin vlastiti dizajn na jednom događaju.

Godine 2013. par je ušao u povijest jer su bili prvi britanski brend u 100 godina koji je primio pozivnicu Fédération de la Haute Couture et de la Mode (FHCM) da budu gosti članovi Chambre Syndicale tijekom Tjedna visoke mode u Parizu.

Njihov dolazak signalizirao je promjenu imidža najselektivnijeg modnog kluba te to da je postajao sve manje usmjeren na Pariz i počeo prihvaćati međunarodne dizajnere. Odjednom najočekivanije ime u coutureu nije bila Parižanka u bijelom kaputu, već glamurozna i osunčana Australka. Ne samo da je bila prva australska dizajnerica koja je dobila pozivnicu, već je bila i jedna od samo tri kreativne direktorice u to vrijeme. 'Bilo je to veliko postignuće', prisjeća se ona.

Za ženu koja je provela život stvarajući haljine iz bajke činilo se kao da se bajka i njoj ostvarila. Ralph & Russo sve je više postajao dio crvenog tepiha, odijevajući zvijezde s A-liste kao što su Angelina Jolie i Priyanka Chopra. Učvrstivši svoj status moćnog modnog para, 2017. Ralph i njezin partner uvršteni su na Fortuneov popis 40 ispod 40 najuspješnijih ljudi u poslu.

No tek kada je Meghan Markle odabrala Ralpha & Russo za svoje zaručničke fotografije postali su globalni fenomen. Ta je haljina podigla veliku prašinu, a govorilo se da je bila pogrešne boje te pitalo zašto je imala proziran gornji dio i koštala 75.000 dolara. Ralph sada kaže da je mislila da je to 'bio zanimljiv izbor'. Bila je to vrlo upečatljiva haljina jer je bila crna i potencijalno otkrivajuća te prilično progresivna. Što god tradicionalisti mislili o njemu, taj je dizajn bio hit na društvenim mrežama.

'Bez obzira je li javnost to smatrala prikladnim ili ne, značilo je to puno izlaganja za brend i za mene kao dizajnericu, mnogo više nego što smo mislili da bi moglo biti', objašnjava Ralph. A ubrzo su počele kružiti i glasine da će ona dizajnirati haljinu vojvotkinje za njezin veliki dan.

A onda se bajkoviti balončić raspuknuo. Ralph i Russo prekinuli su romantičnu vezu 2018. Nakon toga su isprava radili zajedno te su zbog toga uspoređivani s drugim modnim dvojcima, kao što su Domenico Dolce i Stefano Gabbana ili Yves Saint Lauren i Pierre Bergé, koji su nastavili djelovati kao poslovni partneri i nakon prekida veze.

Ali nije potrajalo. Početkom 2021. tvrtka je objavila da ide u stečaj, navodeći poteškoće izazvane pandemijom i očitim nedostatkom potražnje za vrhunskom odjećom. No da stvari budu još gore, počele su se pojavljivati optužbe za financijske malverzacije, a sudski postupci po tom pitanju još su u tijeku, piše Prestige.

Ljubavna priča koja je završila na ružan način

Čitavo desetljeće Tamara Ralph i Michael Russo bili su jedan od najupečatljivijih modnih parova s klijentima s A-liste, uključujući Gwyneth Paltrow, Angelinu Jolie i Kylie Minogue.

Ali šokantni sudski dokumenti, koje je Daily Mail 2021. dobio na uvid, tvrde da se njihov profesionalni odnos raspao jer je Michael Russo uznemiravao i maltretirao Tamaru Ralph nakon što ga je pokušala spriječiti u pljački golemih iznosa novca iz njihove tvrtke.

A iste godine i Ralph i Russo optuženi su za uzimanje milijuna funti iz renomirane modne kuće kako bi financirali svoj jet-set stil života. Ralph, koju tvrtka tuži na sudu i traži odštetu od 20,8 milijuna funti, uvijek je poricala optužbe za financijsku prevaru.

Sudski dokumenti tvrde da je 'njihova romansa prekinuta 2017. i da se njihov profesionalni odnos stalno pogoršavao od 2019. kao rezultat Russove diskriminacije, zlostavljanja, uznemiravanja i maltretiranja gospođe Ralph', piše Daily Mail. Dokumenti ističu da je do kraja 2019. glavni financijski direktor tvrtke upozorio Ralph da Russo podiže velike iznose gotovine i to ne u poslovne svrhe. U veljači 2020. upozorena je da tvrtka krši sporazum prema kojem se ne može isplatiti više od 2,5 milijuna funti u takozvanim direktorskim zajmovima.

Ralph kaže da je rekla partneru da prestane s izvlačenjem sredstava i 'otplati svote koje je dugovao'. No u dokumentima se tvrdi da je to ignorirano te da je u ožujku iste godine Russo 'koristio sredstva tvrtke da rezervira tri leta prve klase i međusobno povezane penthouse apartmane u hotelima u Dubaiju'. Sljedeći mjesec Ralph je pokušala zaustaviti njegovu sumanutu potrošnju, inzistirajući da i ona i glavni financijski direktor tvrtke odobre sva buduća plaćanja, ali on je to ponovno odbio poslušati.

Zatim je tvrdila da su njezini pokušaji da ospori ponašanje svog poslovnog partnera rezultirali njegovom 'kampanjom maltretiranja, uznemiravanja i zlostavljanja', a ona je postajala sve više neprijateljska i na kraju je eskalirala u opetovane prijetnje smrću koje su kod nje izazvale napade panike. 

Tvrdi da je navodno zlostavljanje dovelo do njegova otkaza 9. listopada 2020. No upravitelji su optužili i Ralph da je potrošila tisuće funti iz tvrtke na luksuzne hotele, letove u poslovnoj klasi, donje rublje, satove joge, tretmane ljepote i odlaske frizeru. Ona je porekla da je tvrtki oduzimala novčane rezerve i koristila ta sredstva za financiranje ekstravagantnog načina života. Kako je rekla, njezino korištenje računa tvrtke bilo je 'potpuno transparentno'.

Povratak coutureu pod vlastitim uvjetima

Ali spor i optužbe za financijske malverzacije nisu odbili njezinu bogatu klijentelu. Iako Ralph kaže da 'nije bilo sumnje' da bi počela ispočetka i nastavila dizajnirati kao što je uvijek radila, njezin povratak modi samo dvije godine kasnije činio se donekle ishitrenim, pogotovo s obzirom na činjenicu da je netom prije rodila kćer koju je dobila u vezi s novim partnerom, indijskim milijarderom Bhanuom Choudhriejem.

Uzimanje porodiljnog dopusta nije bila baš mogućnost kada ste omiljeni krojač 0,001 posto najbogatijih u svijetu. 'Bila sam preplavljena telefonskim pozivima klijenata koji su mi govorili: ‘Nedostaješ nam. Kada krećete s radom? Nemam apsolutno ništa obući!’ kaže Ralph, objašnjavajući zašto je lansirala brend prije nego što je to očekivano. 'Mislila sam da moram nešto učiniti jer me neće prestati zvati.'

Tamara Ralph Haute Couture jesen/zima 2024.
  • Tamara Ralph Haute Couture jesen/zima 2024.
  • Tamara Ralph Haute Couture jesen/zima 2024.
  • Tamara Ralph Haute Couture jesen/zima 2024.
  • Tamara Ralph Haute Couture jesen/zima 2024.
  • Tamara Ralph Haute Couture jesen/zima 2024.
    +17
Tamara Ralph Haute Couture jesen/zima 2024./2025. Izvor: Profimedia / Autor: Laurent VU / Sipa Press / Profimedia

Unatoč tome što je imala malu bebu, Ralph je bila dirnuta podrškom. 'Vrlo je to osoban proces kada dizajnirate posebno za klijente. Radeći to, bila sam uključena u toliko važnih trenutaka u njihovim životima - od vjenčanja do njihovih najvažnijih događaja – i imati tu odanost je prekrasno.'

Osim baze nepokolebljivih pristalica brenda, ono što također mnogo govori jest da njezin bivši tim ponovno radi s njom, od kojih je s nekima surađivala više od 10 godina. 'U velikoj mjeri smo proširena obitelj i oni dobro poznaju moj rad pa je divno ponovno surađivati s njima, a i sviđa im se naša nova vizija', kaže ona.

U siječnju je Ralph održala privatnu večeru za odabranu skupinu klijenata kao zahvalu za njihovu vjernost, ali i kao priliku da prikaže malu kolekciju od 10 komada – 'pregled onoga što dolazi'. No rijetkost je da modna marka napravi senzaciju prije nego što dizajnerica uopće predstavi svoju debitantsku kolekciju. A u tjednima koji su prethodili pariškim couture revijama u srpnju - svi su se, od Halle Berry do Kate Hudson, obratili baš Ralph tražeći gala haljinu.

Lily James kanalizirala je Odette/Odile u 'Labuđem jezeru' tako što se prvo pojavila u snježnobijeloj, biserima optočenoj svili na dodjeli nagrada Bafta, a potom u opakoj crnoj koži na balu Met gala – s oba dizajna izravno iz londonskog ateljea dizajnerice Ralph. Bile su tu i Fan Bingbing i Kate Hudson, ali njezin najveći potez bio je odjenuti jordansku kraljicu Raniju u limun žutu haljinu po narudžbi za krunidbu Charlesa III. u svibnju.

A je li dizajnericu iznenadila potražnja za njezinim kreacijama? Ni najmanje. 'Mislim da su samo rekli - hvala Bogu što si se vratila!' kaže ona sa smiješkom. Iako brend Tamara Ralph Couture tek odnedavno djeluje, ona već gotovo 20 godina opskrbljuje najbogatije i najljepše žene svijeta haljinama iz bajke.

Majčinstvo kao motivacija i inspiracija

Snaga koju Ralph često ističe ojačana je majčinstvom, rođenjem njezine sada trogodišnje kćeri Haliye i drugom djevojčicom na putu. 'Definitivno me to promijenilo, kao i svakoga kad ima djecu', kaže Ralph za The National News. 'To vam stvarno daje novi osjećaj svrhe u životu, a meni je također dalo snagu za koju nisam ni znala da je imam.' Njezina kći nadahnula ju je da svoj brend prožme vrijednostima snage i ženstvenosti. 'Želim joj biti primjer i biti jaka za nju, a to je bila jedna od glavnih stvari koja mi je dala motivaciju za ponovno pokretanje posla', kaže ona.

Odrastajući u obitelji modnih dizajnerica koja obuhvaća više generacija, Ralph je provela djetinjstvo u ateljeu svoje majke, gledajući njezin rad i uranjajući u svijet modnog dizajna od malih nogu. Nada se da će njezine kćeri prihvatiti to iskustvo kao i ona.

'Haliya se dosta uključuje u cijeli proces', kaže Ralph. 'Dolazi na sve castinge za modele, postala je kao šefica, govori ljudima što da rade, na svakoj je reviji, a voli se uključiti i u kreativni proces, što je stvarno lijepo jer me podsjeća na to kad sam ja kao malena voljela gledati svoju majku kako stvara i dizajnira. Činjenica da imam još jednu kćer na putu dala mi je potpuno novu snagu.'

Njezin couture atelje nalazi se u Millbanku, blizu Temze u Londonu. Iako je ambiciozna modna dizajnerica isprva bacila pogled na Pariz, odlučila se za London. 'Svidjelo mi se o što djeluje kao središte toliko različitih stvari i prilika. I tako sam na kraju ostala', objašnjava ona, a tragovi njezina australskog naglaska još uvijek su prisutni.

No živi s partnerom Bhanuom Choudhriejem, milijarderom rođenim u Indiji, i njihovom trogodišnjom kćeri Haliyom u Monaku. Par se upoznao u Bordeauxu, na događaju Young Presidents Organisation, platforme koja stvara prilike za umrežavanje vrhunskih rukovoditelja i poduzetnika. Još nisu vjenčani, djelomično zato što bi ona morala dizajnirati svoju vjenčanicu, a previše je zauzeta prvom couture revijom svog novog brenda da bi smišljala svadbenu ekstravagancu samo za sebe.

Priroda njezina posla znači da provodi vrijeme između Monte Carla i Londona, a Haliya putuje s njom. Kada to posao zahtijeva, besprijekorno odjevena pije čaj u hotelu u središtu Londona, a njezin zaručnik i kći smješteni su u apartmanu na katu.

Sve se čini predobro da bi bilo istinito, ali drame i poteškoće u proteklih nekoliko godina uzele su svoj danak. 'Da nije bilo moje bebe', kaže ona, 'nisam sigurna da bih smogla snage početi iznova.'

Stari tim i izlazak izvan okvira mode

Ralph ističe da je sretna što se vratila raditi ono što voli i to sa svojim starim osobljem i dobavljačima brenda Ralph & Russo. Tim je manji, rekla je, ali sve je to dio plana. Rekla je da još uvijek ima viziju lifestyle brenda i planove za konfekcijsku liniju, ali ovaj put se ne žuri, piše WWD.

Njezina je posebna vještina, vjeruje, da 'kada upoznam nekoga, točno znam što bi trebao odjenuti', a zatim dodaje: 'Dizajniranje po narudžbi je poboljšanje svega što bi oni željeli poboljšati. To je ljepota mode. Tu je i pitanje prikrivanja svega što bi željeli sakriti, zbog čega sastanci u couture modi mogu biti vrlo intimni. I na kraju izgradite blisku vezu.'

Slow fashion couture znači da će upoznati klijenta, razgovarati s njim i steći osjećaj tko je. Od nje bi se mogao tražiti ne samo jedan poseban komad, već cijela garderoba odjeće koja će kupcu trajati tijekom cijele sezone večera, krstarenja jahtom, balova i zabava.

Ralph također razmišlja izvan mode i rekla je da radi na dva kreativna projekta u drugim industrijama. Odbila je otkriti bilo kakve detalje, ali je naglasila da želi pristupiti izvorima prihoda izvan mode. 'Tijekom pandemije naučila sam da je važno imati druge elemente u poslovanju koji mogu pomoći u održavanju tvrtke', rekla je. 'Iako će moja vizija uvijek biti izgradnja lifestyle brenda, također radim na dvije suradnje u vrhunskom luksuznom segmentu. Oni su nevjerojatni brendovi na vrhu svojih sektora. Radim stvari za koje nikad nisam mislila da ću ih raditi ili da ja to mogu - i volim to', rekla je Ralph.

Tako je ova sezona označila značajnu prekretnicu za marku jer se udružila s luksuznim proizvođačem Audemars Piguetom na kolekciji satova. Suradnja je dovela do toga da Ralph ne samo da je stvorila ograničenu kolekciju satova, već se također inspirirala proizvodima švicarskog brenda kada je dizajnirala odjevne predmete za svoju liniju.