Biti ili izgledati bogato viralni je trend na TikToku koji se, po tvrdnjama brojnih fashionistica, najlakše postiže komadima u zagasitoj nijansi crvene
Komadi u crvenoj boji burgundca na najbolji mogući način sugeriraju dolazak hladnijih mjeseci i promiču još uvijek naveliko popularnu estetiku tihog luksuza.
Poput komada u bež, sivoj ili vječnoj crnoj boji, oni u znaku zagasite nijanse crvene odišu luksuzom kao nijedni drugi.
Potvrđuje to gomila videa ljubiteljica mode na TikToku koje savjetuju kako uz ograničeni budžet postići 'izgled od milijun dolara'.
Takav dojam najlakše se psotiže uz klasične komade bez roka trajanja, vidljivih logotipa i u određenim nijansama boja.
Neutralne nijanse imaju počasno mjesto (crna, bijela, bež, siva), u tablici boja za postizanje stajlinga koji odišu tihim luksuzom, a sada im je dodana intenzivna i tajanstvena nijansa crvene.
Crvena boja burgundca uvijek je povezivana s moći i bogatstvom, odajući specifičan 'društveni status', stoga nije slučajnost da upravo ona ima ključnu ulogu u estetici tihog luskuza koja iz sezone u sezonu intrigira fashionistice diljem svijeta.
Ova specifična nijansa crvene, međutim, postaje simbolom luksuza samo ako je prisutna u čistim i jednostavnim odjevnim kombinacijama.
Crvena boja burgundca - glavni protagonist nove sezone jesen/zima
Talijanska Bottega Veneta, jedan od najpopularnijih dizajnerskih brendova današnjice, u aktualnoj kolekciji na poseban način istaknula je zagasite nijanse crvene, dok ih britanska ikona stila Victoria Beckham redovito promovira u svojim minimalističkim kolekcijama.
Talijanski Gucci, s druge strane, na zanimljiv način najavio je vladavinu crvene boje burgundca u hladnoj sezoni - profilnom fotografijom na Instagramu u znaku bijelog loga brenda istaknutoj na tamnocrvenoj pozadini (poput vina).