Pop-up trgovina u četvrti Seongsu u Seulu posljednja je instalacija u kojoj je 'it' torbica brenda Jacquemus postala glavnim protagonistom.
S velikim središnjim prozorom koji je iznutra prikazivao kolekciju kolekciju 'Le Chouchou' za novu sezonu proljeće/ljeto, Jacquemusova torba Le Bambino isticala se na zidu trgovine u divovskoj verziji i meke siluete, poput njezine najnovije verzije.
Spomenuta instalacija, međutim, samo je posljednja u nizu transformacija ove torbe, koja je postala ikonom brenda Jacquemus, zahvaljujući i umjetnoj inteligenciji.
Prošlog travnja, naime, strojevi u obliku Le Bambina postali su viralni online, bacajući svjetlo na upotrebu takozvanog CGI-ja, to jest tehnologije koja stvara trodimenzionalne slike, primjenjive u stvarnim kontekstima.
Iza Jacquemusovih hiperrealističnih torbi stoji Ian Padgham, osnivač francuske video-produkcijske agencije Origiful, koji je skovao i novi termin za definiranje ovog marketinškog alata: FOOH (Fake Out-Of-Home), odnosno komunikacija koja iskorištava prednosti vanjskih prostora umetanjem nestvarnih kreacija.
Među ostalim instalacijama Le Bambino torbe na društvenim mrežama pojavio se i žuti brod koji plovi vodama talijanskog jezera Como, crveni kombi sladoleda na rivi u Nici i plavi gumenjak na očaravajućim ljetnim obalama, brkajući virtualno s realnim.
Kao što brojke pokazuju, ova viralna komunikacija povećava izloženost brenda i uspijeva zainteresirati i one ljude koje moda posebno ne privlači. Zapravo, primjene umjetne inteligencije također dopiru do onih koji se bave tehnologijom, na primjer, djelujući kao most između tradicionalnih strategija i računalne grafike.