ZA ŽENE SA STILOM

Mnogi su njezinu karijeru dočekali s podsmijehom, ali Victoriji Beckham sada se sve isplatilo

28.10.2023 u 20:29

Bionic
Reading

Kada je prije 15 godina zaplovila modnim vodama, malo tko je vjerovao da će se Victoria Beckham, poznata kao Posh Spice, odjevena u crnu mini haljinu te s kratkim bobom i pretjerano preplanulim tenom, nametnuti kao vodeća dizajnerica. Početnih neuspjeha i izazova je bilo, ali ono što ona danas predstavlja utjelovljenje je sofisticiranosti i elegancije na svakom koraku

S drugom modnom revijom na Tjednu mode u Parizu iza sebe, čini se da Victoria Beckham otvara uzbudljivu novu eru za svoj istoimeni brend, gotovo 15 godina otkako ga je pokrenula. 'Bavim se modom dulje nego glazbom', rekla je nakon svoje revije za jesen/zimu 2023./2024. u glavnom gradu Francuske.

Još uvijek poznata izvan svijeta mode kao Posh Spice, što je bio njezin nadimak za vrijeme pjevanja u bendu Spice Girls, velika je meta tračerskih stranica sa slavnim mužem Davidom Beckhamom i sve poznatijom djecom: Brooklynom, koji je prošle godine uplovio u bračnu luku s glumicom Nicolom Peltz (njihovo vjenčanje bilo je jedno od 'događaja godine'), Romeom, Cruzom i Harper.

Ipak, njezin brend, osnovan 2008., vrlo srdačno podržao je najviši sloj modne industrije - Anna Wintour redovita je gošća na njezinim revijama. Budući da se redovito pojavljivala tijekom tjedana mode u New Yorku i Londonu prije nego što je prošlog rujna debitirala na Tjednu mode u Parizu, Victoria sigurno nije modna novakinja, a njezin je brend dugo bio sinonim za seksi i modernu estetiku - nije to bilo daleko od oštrih mini krojeva i elegantnih silueta koje su bile sastavni dio izgleda Posh Spice, iako su sada prikazane na nedvojbeno odrasliji i glamurozniji način.

Činjenica da je njezin modni brend toliko dugo opstao poprilično je značajna. Dok je ona dobivala pohvale kritičara, evidentno je to da rijetko slavne osobe bez formalne obuke u dizajnu postižu uspjeh u modi. Čak je i Rihannina konfekcijska linija, Fenty, iza koje stoji luksuzni konglomerat Louis Vuitton-Moët Hennessy, ukinuta nakon dvije godine (iako, treba napomenuti, napreduje Rihannin kozmetički brend istog imena).

Unatoč dugovječnosti, komercijalna održivost njezinog modnog pothvata često se dovodila u pitanje - no čini se da bi posao mogao konačno krenuti. Prema Women’s Wear Dailyju, tvrtka Victoria Beckham Holdings Limited izvijestila je o profitabilnosti ostvarenoj prvi put za fiskalnu godinu 2022. U siječnju je izvršna direktorica brenda Marie LeBlanc također rekla za Business of Fashion da je prodaja dvoznamenkasto porasla u posljednje četiri sezone.

Pod vodstvom izvršne direktorice Marie LeBlanc, koja je na tu poziciju došla 2019., i uz potporu Private Equity NEO Investment Partnersa, (koji je 2017. u njezin posao uložio 30 milijuna funti), upravni odbor i njegov predsjednik Ralph Toledano uspješno su repozicionirali tvrtku. S uredima u Londonu i New Yorku te glavnom trgovinom u Mayfairu, Victorijina marka skupila je pohvale kritičara i brojne nagrade u industriji, uključujući onu za najbolji dizajnerski brend i brend godine na dodjeli modnih nagrada BFC-a.

Nešto niže cijene, osnovna linija pletiva i beauty odjel s visokom maržom svakako pomažu tome da se Victoria i njezin tim mogu nadati da je pred njima novo poglavlje tvrtke. 'Mislim da sada stvarno, uistinu mogu početi graditi', rekla je, osvrćući se na ovu prekretnicu. Njezina tvrtka nedavno je prošla kroz potpuno restrukturiranje, kako s poslovne, tako i s kreativne strane - od poboljšanih IT i digitalnih sustava za planiranje u pozadini, preko (blagog) snižavanja cijena, do novog dizajnerskog tima, novog ateljea i novih članova u svakom odjelu.

A odjeća s prepoznatljivim VB potpisom, osim na internetskoj stranici victoriabeckham.com, prodaje se u 230 trgovina u 50 zemalja diljem svijeta uz namjenski personalizirana mjesta unutar ključnih robnih kuća, a domaće trendseterice i zaljubljenice u visoku modu dizajne s potpisom Victorije Beckham mogu pronaći ekskluzivno u zagrebačkom Heraldi for men & woman (Frankopanska 6 i Arena centar).

'Uvijek sam željela biti modna dizajnerica. Zatim su došle Spice Girls, koje su mi otvorile mnoga vrata. I, budimo iskreni, puno njih zatvorilo. Ali ti su dani prošlost. Nikada nisam namjeravala biti najbolja pjevačica na svijetu, ali se nadam da mogu biti dobra dizajnerica', kaže Victoria.

Iako je napravila mnoge promjene, njezina predanost kontroli kvalitete dugo je bila nepokolebljiva: 'Nikada ne želim žuriti. Mislim da, u konačnici, to mora biti ispravno. Nikada ne želim pristati na kompromis', objasnila je.

Čini se da se njezin opus ne dodvorava trendovima te ne djeluje blještavo niti prolazno (možda posve suprotno od očekivanja koja je postavila kao Posh iz Spice Girls). Njezina odjeća miješa fantastiku s izrazitom stvarnošću: naprimjer, look za jesen/zima 2023./2024. donio je slojevitu haljinu od šifona i perja, stiliziranu praktičnim kaki jastučićem. I, što je značajno, zapravo ne postoji logotip ili oznaka Victorije Beckham, osim slova njezina imena.

No to ne znači da joj je brend bez prepoznatljivih komada, sasvim suprotno. Njezini 'lanci za satove', koji imaju hrabar reflektirajući naglasak što podsjeća na narukvicu sata, postali su vrlo popularnima. 'Inspirirani su detaljem remena na satu koji mi je kupio suprug', rekla je. 'Bio je to vintage Patek Philippe.'

Metalne konstrukcije se vide, sprijeda i u sredini, na torbicama sve do jumbo veličine, uz odabrane cipele i nakit. A obožavatelji mode itekako su se zakačili na to. Ekstra veliki brojevi iz najnovije kolekcije tako su već rasprodani u prednarudžbama.

  • +35
Victoria Beckham, jesen/zima 2023./2024. Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Licencirane fotografije

Nova kolekcija Victorije Beckham bio je ples oduševljenja

Svi znaju što je Victoria radila prije nego što je postala modna dizajnerica. Ali ove sezone ona ima potpuno novu pozadinsku priču. 'Od svoje treće godine pa sve do Spice Girls željela sam biti balerina', rekla je na premijeri najnovije kolekcije u Parizu. 'Jedna od stvari koje smatram tako posebnima kod plesača je to da, čak i ako putujete podzemnom željeznicom, uvijek možete uočiti balerinu – samo po njezinom držanju i načinu na koji se drži.'

Revija, održana u pariškoj gradskoj kući iz 18. stoljeća, koja je nekoć bila dom Karla Lagerfelda, bila je velik događaj. Okupljanje dviju obitelji superzvijezda, Beckhamovih i Kardashianovih, ulicu je ispunilo crnim SUV-ovima i obožavateljima s upaljenim telefonima. Beckhamovi – s Annom Wintour i chic nešminkanom Pamelom Anderson, koja je postala narodna junakinja ovog pariškog Tjedna mode – čekali su 47 minuta na ulazak Kim Kardashian i Kris Jenner. Revija je započela nedugo nakon što su zauzele svoja mjesta uz spokojnu glazbu Rose Royce i Shangri-Las. Zatvorila ju je treća Kardashianka, manekenka Kendall Jenner, potpuno inkognito, u crnom kostimu s hlačama i sunčanim naočalama.

Odjeća koju je Victoria nosila dok je učila ples - grijači za noge, preveliko pletivo s izrezom rastegnutim da otkrije rame, čak i mrežice za kosu - dobila je chic sjaj na modnoj pisti. Fluidne sive haljine od žerseja mreškale su se preko bokova kako bi dočarale eleganciju plesačica na probama, a nježni plavi i zeleni večernji komadi preuzeli su svoje boje iz poznatih plesnih studija Edgara Degasa.

'Izvukla sam svoje stare špic-cipele i malo sam plesala u kuhinji kod kuće – moja kći Harper bila je impresionirana time što to mogu učiniti. To je kao vožnja bicikla', rekla je dizajnerica. Tutu suknjica, 'izvučena s maminog potkrovlja', postala je inspiracija za koktel-haljinu od tankog mint tila. 'Nisam je nosila od 16. godine. Djevojke u dizajnerskom studiju smijale su mi se kad su vidjele kako trčim uokolo u tutu suknjici prvi put nakon niza godina', dodaje.

Velik dio revije imao je suzdržan i povišen ton: konceptualni prozirni krojevi i skulpturalni izrezi okačeni o žicu - s namjerom stvaranja aureole za dodatke i kozmetičke proizvode - pružili su elitnu, vrhunsku modu. Ali Victoria Beckham ima šesto čulo za Zeitgeist, a mnogi od ključnih trendova sezone bili su na pisti, od sive boje od glave do pete do modernog twinseta u verziji rebrastog trikoa s odgovarajućim kardiganom.

Victoria je, naime, svoju modnu pistu iz Londona preselila u Pariz prije godinu dana i u tom gradu se 'osjeća vrlo dobrodošlo', ali ova kolekcija uključuje komade koji su bili ljubavno pismo britanskom selu, na kojem provodi većinu vikenda. 'Nedjeljom idemo u lijepu antikvarnicu i volim pregledavati vintage stolnjake i salvete - podsjećaju me na posjet baki i djedu', ističe. Upravo su ti vintage detalji izravno utjecali na kolekciju, poput zaobljenih rubova i izvezenih krojeva na laganim pamučnim haljinama u ekru, boji sličnoj bež.

Brend u koji su svi sumnjali sada je postao ozbiljan posao

Brend Victoria Beckham sada je ozbiljan posao. Beauty kolekcije lansirane 2019. pokazale su se unosnima, a prvi luksuzni mirisi predstavljeni su tijekom ovog Tjedna mode u Parizu. David Belhassen, osnivač i izvršni partner tvrtke Neo, koja je 2017. kupila manjinski udio, vrijedan 30 milijuna funti, u brendu bivše Posh Spice, rekao je da lansiranje mirisa 'pretvara Victoriju Beckham u modnu kuću'.

Svako jutro u kući Beckhamovih odigrava se sličan scenarij. Budilica zvoni u 6.45. Victoria odlazi ravno u teretanu u prizemlju svoje kuće te trči na traci 30 minuta, uzbrdo. Zatim budi kćer Harper (11), napravi joj doručak i otprati je u školu. Nakon iscrpljujućeg jednosatnog treninga s utezima s osobnim trenerom slijedi profesionalno feniranje. Šminka se sama koristeći Victoria Beckham Beauty i kozmetiku za njegu kože nastalu u suradnji s Augustinusom Baderom. A njezina garderoba u 99 posto slučajeva je njezine marke, iako je pocrvenjela kada je priznala da je dan prije kupila vrlo skupe Balenciagine svjetlucave čizme koje sežu do bedara.

Danas je 48-godišnja Victoria previše uspješna da bi se brinula o mišljenju drugih. Od ljudi iz mode do obožavatelja, ona se sa svima susreće s toplinom i svojom prepoznatljivom dozom sarkazma, a on je povremeno dovodi u nevolje. Uza svu svoju slavu i bogatstvo, nikada nije umišljena ili pompozna - što je možda karakteristika osobe koja se morala boriti da bude prihvaćena unatoč toj slavi i bogatstvu.

Ona kaže da je svoju karijeru izgradila marljivim radom i time što je bila otporna. Prvo kao pjevačica u megapopularnoj grupi Spice Girls iz 90-ih, a potom kao modna dizajnerica za svoj istoimeni brend, neprestano se morala dokazivati.

Kako je Victoria Beckham osvojila svijet mode

Rođena 1979. u Essexu, Victoria Beckham došla je 1994. na audiciju za girl bend Spice Girls. Prvi singl 'Wannabe' postao je broj jedan u desecima zemalja, a bend je prodao više od 50 milijuna ploča. Kao solo izvođačica, imala je četiri top 10 singla, ali razočaravajuću prodaju albuma. Dizajnirala je traperice i sunčane naočale za druge marke, a zatim je 2006. pokrenula brend trapera. Svoju prvu vrhunsku kolekciju ženske odjeće predstavila je u rujnu 2008., a 2011. uslijedila je linija nižeg cjenovnog razreda. Godine 2014. otvorila je svoju glavnu trgovinu u Londonu.

Nije prva dizajnerica koja se suočila s kritičarima i sumnjičavcima, ali kaže kako osjeća da je bila 'naivna' kada nije očekivala da će dobiti istu razinu kritika u modi kao što je to bio slučaj kada je bila pop zvijezda.

'Moj posao je pod snažnim reflektorom, onakvim kakav drugi brendovi nemaju', rekla je. 'I, znate, ponekad je to sjajno, a ponekad nije. Ali to je nešto na što se nikad nisam žalila. Prihvaćam to.'

Unatoč tome što nikada nije bila 'najbolja' na svim kreativnim poljima kojima je težila, Beckham vjeruje da je radna etika ono što je poduprlo njezin uspjeh. 'Vjerujem u moć pozitivnog razmišljanja, a ako dovoljno naporno radite i dovoljno vjerujete u sebe, za ono što možete postići samo je nebo granica', kaže ona.

Društveni mediji nalaze se u središtu njezine strategije za poticanje angažirane zajednice i širenje baze kupaca. 'Mislim da je sjajna stvar kod društvenih mreža to što imate priliku stvarno komunicirati sa svojom zajednicom i pokazati ljudima tko ste zapravo', kaže ona. 'Dakle osjećam da smo u određenoj mjeri vratili moć, za što mislim da je sjajno.'

Nije tajna to da se Victorijin brend suočio s brojnim izazovima, unatoč besprijekornim kolekcijama, ali ovo je djelovalo optimistično i - kao i sav njezin rad - podložno ženi koja želi izgledati chic pod svojim uvjetima.

  • +9
Victoria Beckham, proljeće/ljeto 2024. Izvor: Profimedia / Autor: Pixelformula / Sipa Press / Profimedia

Od Posh Spice do sofisticirane dizajnerice

Osjećaj skepse bio je opipljiv 2008., kada je Victoria Beckham trebala lansirati svoju prvu kolekciju, a svjetski modni tisak pripremio se za celebrity projekt bivše pop zvijezde bez formalnog obrazovanja, čiji je osobni stil dotad bio poznat po oskudnoj odjeći i lažnoj preplanulosti.

Ali kolekcija od 10 haljina, prikazana na skroman način, bila je, prema riječima Sarah Bailey, tada zamjenice urednika američkog Harper’s Bazaara, 'izvanredna prezentacija, a ona je bila vrlo simpatično nervozna i skromna. Govorila je o kolekciji haljina s tako nevjerojatnim uvjerenjem i gotovo ste mogli osjetiti kako se srca i umovi tope dok smo sjedile ondje. Njezin napredak od tada bio je pedantan i impresivan.'

Te prve recenzije bile su sjajne, ali nisu mogle sakriti iznenađenje. 'Žena ranije poznata kao Posh Spice lansirala je kolekciju haljina i, vjerovali ili ne, to je jedna od najvrućih stvari koja se događa u New Yorku ovog tjedna', pisao je Vogue, dok je Times istaknuo: 'Zapravo – i mogu ne vjerovati da ovo pišem – bila je to vrlo dojmljiva, dovršena kolekcija, bez ijednog promašaja.'

'Prodala je 80 milijuna ploča, ima predivnog muža i prekrasnu djecu, a u karijeri dizajnerice postigla je pravi uspjeh. I jako je draga i jako duhovita. Može izgledati hladno, ali nije, vedra je', govorio je o Victoriji legendarni Karl Lagerfeld.

Od tada ju je modni svijet, kojeg je teško impresionirati, prigrlio. 'Victoria Beckham ušla je u veliku ligu šarenom i elegantnom kolekcijom za odrasle', napisala je Suzy Menkes u Vogueu. 'Iskorijenila je jednom zauvijek oznaku Spice Girls - ili bilo kakvu ideju da nije potpuna dizajnerica.'

Njezin brend proglašen je najboljim 2011. i 2014. na dodjeli britanskih modnih nagrada. 'Kad sam bila u školi, nikad nisam bila najbistrija učenica', otkrila je intervjuu 2018. 'Onda sam otišla na kazališni fakultet i nikad nisam bila najtalentiranija. Uvijek sam morala raditi... Ne sjedim i čekam da mi stvari dođu: istupim i uzmem.'

'Oduvijek se u velikoj mjeri radilo o njezinoj viziji', kaže modni dizajner Antonio Berardi, koji je godinama poznaje (on je dizajnirao one nezaboravne ljubičaste kombinacije koje su Beckhamovi nosili na svom vjenčanju). 'Ako nije bila potpuno prirodna pop zvijezda, čini se da je prirodna dizajnerica, mislim. Ovo je sada njezin glas u čistom obliku i mislim da samo pokazuje koliko je dobar', kaže Berardi.

Oduvijek ju je, kaže, zanimala moda. 'Uvijek je bila vrlo svjesna onoga što voli i što želi odjenuti. Nikad nije bila osoba koja bi radila sa stilistom - uvijek je imala svoju viziju.'

U bendu Spice Girls, Victoria je bila navodno otmjena sa svojim crnim haljinama i elegantnim bobom. To što je bila Posh Spice pomoglo joj je u kasnijoj karijeri, kaže John Illsley, direktor u tvrtki za procjenu robnih marki Intangible Business. 'Unutar Spice Girls uvijek je bila pozicionirana kao ona koja je odjevena sa stilom, a imidž koji je smjela prikazati u grupi bio je onaj koji je više odgovarao prelasku u modni brend od ostale četiri članice.'

Njezin brak s Davidom Beckhamom pomogao joj je tako što ju je zadržao u očima javnosti i kad je njezina pjevačka karijera jenjavala, iako je ideja da se grabi za muževljevom slavom nepravedna: Victoria je bila sastavni dio privlačnosti brenda Beckham i povećala je suprugov status jednako koliko je on pomogao njezinom.

Kad su se prvi put našli zajedno u javnosti, kaže Illsley, oboje su izgledali kao gotovo svaki drugi par od dvadeset i nešto godina, ali vidjeti ih sada, kao 'snažne ikone, nevjerojatan je dio upravljanja brendom'.

U početku, kao i mnoge slavne osobe, njezina modna karijera započela je dizajnerskim partnerstvima koja su se činila više bazirana na njezinom imenu nego na proizvodima. Dizajnirala je sunčane naočale, traperice i stavila svoje ime na parfem.

Victoria je u biti licencirala svoje ime drugim markama i naučila mnogo o industriji, ali 2008. bila je spremna krenuti sama. Nije baš bila dizajnerica koja je stigla ravno iz Central St. Martinsa – brend je osnovan pomoću Beckhamovih milijuna, a potpomognut ne samo financijskim ulaganjem njihovog menadžera Simona Fullera (on posjeduje trećinu tvrtke), već i vitalnom strukturom. Fuller joj je preporučio Zacha Duanea, odvjetnika i svog potpredsjednika poslovnog razvoja, da bude glavni izvršni direktor novonastale etikete. Melanie Clark, koja je radila za dizajnera Rolanda Moureta - također uz podršku Fullera - postala je glavna dizajnerica brenda.

'Znam crtati, ali loše', otkrila je Victoria na samom početku karijere. 'Mislim da je to u redu. Nitko ne očekuje da to učinim na normalan način.' Drugi članovi njezina tima možda crtaju i režu uzorke, ali ona inzistira na tome da je vizija njezina. 'Kada počinjem raditi na kolekciji, samo sjedim sa svojim timom i razgovaram s njima o onome što mi se sviđa, što smatram inspirativnim, što želim nositi, što nisam prije radila.'

Razmjerno je brzo evoluirala kao dizajnerica, a žene koje imaju novca vrlo rado kupuju njezinu odjeću jer predstavlja nevjerojatne osnovne komade koje morate imati u svom ormaru ako ste dovoljno sretni da si ih možete priuštiti.

Prema riječima Sarah Bailey, Victoria se jako razlikuje od nenasmijane, mrzovoljne žene koja se često povezuje s njezinim javnim imidžom. 'Mislim da je često pogrešno shvaćena. Ona je nevjerojatno zabavna, duhovita i ima razumijevanja za to kako su je doživljavali tijekom godina. U njoj postoji neka privlačna skromnost.'

Victoria Beckham osobno

Naravno, ono što svi žele znati je kakva je ona zapravo. Njezin popkulturni imidž jednako je sastavljen od savršenstva prikazanog na Instagramu i tabloidnog trača. Kad se naslovnice časopisa o obiteljskom krahu i izljevima bijesa dive nižu uz glamurozne slike Victorije Beckham i njezine fotogenične obitelji, može biti teško dokučiti cjelokupnu sliku.

Možda najupečatljivija stvar je to koliko je prizemljena – prirodna sugovornica s darom za uspostavljanje trenutne intimnosti na niskoj razini. Kada joj netko da kompliment za njezinu odjeću, ona se namršti i prošapće da nosi pretprodukcijski primjerak koji nema podstavu i koji je jako svrbi. Često radi ono što žene obično čine: odbija komplimente govoreći nešto pomalo samozatajno.

Vješta je u razbijanju aure neobičnosti koju slavna osoba unosi u sobu, što zvuči lako, ali nije. Slava je moćna roba koja zahtijeva uglađeno držanje da bi se drugi umirili, a nedostatak toga razlog je za to što mnogi slavni ljudi na kraju izgledaju čudno ili ekscentrično. Victoria možda nije nadarena kao pjevačica, ali ona savršeno razgovara, postavlja pitanja, pronalazi poznati teren, kažu oni koji je dobro poznaju. Daje komplimente, zbija šale i nema ništa protiv dijeljenja sočnih tračeva o slavnim osobama, premda nakon toga brzo slijedi dodatak: 'To očito nije službeno.'

Biti Victoria Beckham je 24-satni posao, sedam dana u tjednu, posao koji je istovremeno glamurozan iznad vaših najluđih snova i brutalan.

Brend Victoria Beckham i brend Beckham dijele ekosustav, a ona je po tom pitanju vrlo iskrena. 'Ljude zanima moj osobni život. Ponekad mi to ide u prilog, a ponekad su to stvari koje mi se ne sviđaju. Neću dopustiti da me to razočara.' Dok su djeca bila mala, govorila im je da su fotografi oko njih jer nedostaju baki i djedu i oni žele vidjeti njihove slike. 'To je bio način da im se to objasni dok su još bili premaleni da razumiju. Sada su navikli. Svi su odrasli s time. Shvaćaju da se zbog toga moraju ponašati na odgovoran način. A oni će i griješiti - svi mi griješimo. Ali njihove greške bit će javno popraćene.

Godinama je brak Beckhamovih bio britanska, može se reći i globalna nacionalna opsesija. Kada se u jesen 2018. pojavila na naslovnici britanskog Voguea s njihovo četvero djece, nedugo nakon glasina o razvodu, digla se poprilična buka oko izostanka njezina supruga, a ne oko njezine 10. obljetnice bavljenja modom. Kako se onda snalazi kada paralelna priča o njezinom braku preuzme vodstvo? 'To može biti prilično frustrirajuće', kaže hladnokrvno. 'Ali to prepuštam svom PR timu. Ne miješam se.' Sve što će reći je da se 'morate prilično kontrolirati jer ljudi vjeruju u ono što pročitaju, a kada je to potpuno izmišljeno, stvarno je neugodno'.

Jednu stvar koju Victoria sigurno neće dodati u svoj ionako pretrpan raspored je povratak Spice Girls. Kada su se slavne spajsice vratile na pozornicu, nastupile su kao četvorka. Je li to bila teška odluka? 'Nikako. Ono što sada radim moja je strast i posao s punim radnim vremenom. Ipak sam uzbuđena što vidim njihov povratak. I sigurna sam da će, kada budu na pozornici, postojati dio mene koji će se osjećati pomalo izostavljeno. Jer čak i nakon svega ovoga, dio mene uvijek će biti spajsica.'

Na kraju svoje revije u rujnu 2014. tijekom Tjedna mode u New Yorku, nakon što je pokazala kolekciju opuštenih, prozračnih komada koji su djelovali svježe i moderno, izašla je – samo nakratko – da bi dobila zasluženi aplauz, a izgledala je gotovo sramežljivo. 'Prvi put sam se osjećala poznatom', rekla je. 'Ali sada se osjećam uspješno', istaknula je. Sudeći prema svemu, to se nije promijenilo, naprotiv.

Njezini su prioriteti u današnje vrijeme jasni: posao i obitelj – iako, kako se pokazalo, najviše govori o ovom drugom. 'Jako sam sretna što imam posao koji ne osjećam kao posao; to je moja strast. Zato volim ići na posao. Osjećam i da je, kako starim, umjetnost nešto u čemu stvarno uživam sa suprugom, nešto o čemu se obrazujemo', rekla je, otkrivši da su postali strastveni kolekcionari umjetnina.

Ta stalna potraga za samopoboljšanjem jedna je od najsimpatičnijih osobina Victorije Beckham; ne temelji se na nesigurnosti, već na uvjerenju nekoga tko nikada nije prirodno bio 'najbolji' da uvijek može biti bolji, truditi se više, postići više. 'Bez obzira na to jesu li ljudi poput mene ili Davida - a o tome sam se davno prestala brinuti, inače bih već bila luda - nitko nikada ne može osporiti činjenicu da naporno radimo', kaže ona. 'Ako sanjate nešto veliko, možete postići velike stvari.'