David Beckham bit će zvijezda nove kampanje proljetne kolekcije David Beckham Bodywear at H&M. Snimljena u režiji Nicolasa Windinga Refna, poznatog po filmovima 'Vožnja' i 'Samo Bog oprašta', kampanja će imati premijeru za vrijeme završnice Super Bowla 2. veljače u SAD-u
U reklami punoj akcije David je na fotografskom snimanju zarobljen na vrhu krova samo u donjem rublju, bez mogućnosti silaska. Da bi došao na sigurno, mora prijeći veliku udaljenost i izvesti niz akrobacija. David je snimio dvije različite verzije, a kupci će na hm.com moći glasovati za onu koja im se više sviđa.
Glasovanje započinje 27. siječnja.
'Bilo je toliko uzbudljivo raditi s jednim od mojih omiljenih redatelja, Nicolasom Windingom Refnom, na novoj kampanji za H&M. Nicolas me potaknuo da snimimo film pun akcije koji na najbolji način pokazuje ovosezonsko dolje rublje nadahnuto naslijeđem', kaže David Beckham.
'Uživao sam u radu s Davidom na njegovoj novoj kampanji. On je prirodan pred kamerom i bio je neustrašiv u izvođenju akrobacija. Kampanja je zabavna, pametna i spektakularna te pokazuje više različitih strana Davidove osobnosti', kaže Nicolas Winding Refn.
Kampanja uključuje artikle iz proljetne kolekcije David Beckham Bodywear koja osvježava naslijeđe. Pruge različitih širina pojavljuju se na majicama dugih rukava, potkošuljama i dugim gaćama, a slova u stilu koledža na stražnjem dijelu ranglan topova dugih rukava. Premijeru će doživjeti i dječji artikli u kolekciji David Beckham Bodywear. Mini-me-kolekcija za dječake uključuje majice dugih rukava, potkošulje, duge gaće, dugačke hlače i kratke pidžama-hlačice. Kolekcija će biti raspoloživa u odabranim H&M-ovim prodavaonicama i na internetu od 30. siječnja.
Ovi novi artikli pridružuju se osnovnoj kolekciji David Beckham Bodywear koja je već postala standard u muškoj garderobi od predstavljanja u veljači 2012.