Premda sumnjamo da će se ikome tako skoro pružiti prilika da pojuri više od 400 km/h u automobilu bez krova, Bugattijevo dostignuće zbog toga nije ništa manje impresivno
Naime osim dva milijuna eura viška (bez poreza), koliko treba izdvojiti za najbrži roadster na svijetu, Bugatti Grand Sport Vitesseu potrebno je i devet kilometara ravne dionice da bi ostvario tako nešto.
Srećom, VW ima baš jednu takvu stazu po imenu Ehra-Lessien, zaostatak iz Drugog svjetskog rata, u svom wolfsburškom dvorištu.
Veyron Grand Sport Vitesse razvija 1.200 KS i 1.500 Nm iz osmerolitarskog motora W16 te ih na sva četiri kotača prenosi putem robotiziranog mjenjača s dvije spojke i sedam stupnjeva prijenosa.
Automobil s mjesta do 100 km/h sprinta za 2,6 sekundi, a svaki od osam serijskih primjeraka, koliko Bugatti planira proizvesti, imat će, iz sigurnosnih razloga, elektronsku blokadu na 375 km/h.
Jer je 375 km/h puno sigurnije od 408 km/h.