Prvo poglavlje Reserved kampanje najavljuje pravi modni spektakl

Ove jeseni plešemo boogie

04.09.2018 u 16:19

  • +7

LookBook Reserved

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Bionic
Reading

Iz Reserveda su konačno najavili kampanju za sezonu jesen/zima 2018. kakvu do sada još nismo vidjeli. Posudivši naziv popularnog plesnog hita iz sedamdesetih „I can boogie“, kampanja odiše šarmom retro razdoblja

Iz Reserveda su konačno najavili kampanju za sezonu jesen/zima 2018. kakvu do sada još nismo vidjeli. Posudivši naziv popularnog plesnog hita iz sedamdesetih 'I can boogie', kampanja odiše šarmom retro razdoblja koje odlično pristaje zaštitnim licima: poljskoj glumici Joanni Kulig, zvijezdi filma 'Hladni rat' i francuskom modelu Jeanne Damas. Kampanja 'I can boogie' sastoji se od nekoliko poglavlja koja će postupno biti predstavljena javnosti. Prestavljamo vam prvo poglavlje 'I can boogie/The Show', koje nas uvodi u jesensku kolekciju, a za ostalo ćemo morati pričekati do 18. rujna, kad izlazi drugo poglavlje kampanje.

Reserved I Can Boogie
  • Reserved I Can Boogie
  • Reserved I Can Boogie
  • Reserved I Can Boogie
  • Reserved I Can Boogie
  • Reserved I Can Boogie
    +18
Reserved- The show Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Joanna Kulig i Jeanne Damas utjelovljuju bezvremensku eleganciju i senzualnost holivudskih ikona šezdesetih i sedamdesetih, ali i njihovu koketnost i samopouzdanje. Prema riječima glavne direktorice marketinga, Monike Kaplan :''I can boogie' dobiva potpuno novo značenje u našoj kampanji. Želimo da žene usvoje umjetnost zavođenja, baš kao u dobrim starim danima kad je u modi bila ženstvenost, kada su žene nosile suknje i ponosno pokazale svoje obline', naglasivši kako je krajnji cilj kampanje potaknuti samouvjerenost i zavodljivi temperament kod djevojaka.

Kampanja je još jedno besprijekorno djelo Gordona Von Steinera, s kojim se nastavlja suradnja od prošle kampanje Reserveda, kada smo radi Cindy Crawford oživjeli osamdesete u svojim ormarima. Ovaj je put uspio uhvatiti duh sedamdesetih i prenijeti estetiku desetljeća na ekran. Kadrovi prvog poglavlja kampanje 'I can boogie/The show' bude uspomene na glamurozne glazbene spektakle, poput festivala San Remo ili Eurovizije. Joanna i Jeanne odlično su se uklopile u razigrano raspoloženje i svojim zavodljivim nastupom ugrijale pozornicu, na kojoj ih prati skupina profesionalnih plesača izvodeći elemente plesa boogie-woogie.

Izvor: Promo fotografije

#ICanBoogie