Volkswagen Golf BlueMotion deklariran je na kombiniranu potrošnju od 3,2 litre goriva na stotinu kilometara, što znači da s jednim rezervoarom može prevaliti 1.562 km, kažu u Volkswagenu te zaključuju kako to znači da prosječni vozač koji godišnje prevaljuje 15.000 treba svoj automobil napuniti samo deset puta
Čak i ukoliko u stvarnim uvjetima novi Golf BlueMotion ne uspije doseći navedene brojeve, u pitanju je i dalje inženjerski poduhvat vrijedan pažnje. Prva generacija Golf BlueMotiona predstavljena 2007. trošila je 4,5 l goriva na 100 km, dvije godine kasnije Volkswagen je predstavio model kojem je za isto trebalo svega 3,8 litara, a sada je i taj rezultat ostavljen u prašini.
Kako je to moguće?
Za početak, 1,6-litreni turbopunjeni dizelaš koji razvija 110 KS i 250 Nm uparen je s peterostupanjskim ručnim mjenjačem dužih prijenosnih omjera. Automobil je dobio i pneumatike s nižim otporom kotrljanja te sustav stop-start dopunjen baterijom.
Aerodinamika automobila značajno je unaprijeđena spuštanjem ovjesa za 15 mm, ugradnjom panela u podnicu, zatvaranjem rešetke hladnjaka te optimiziranim kanalicama za hlađenje kočnica i krovnim spojlerom. Golf BlueMotion stvara otpor zraka od 0,27 cD.
Sve to ne znači da je automobil spor. Volkswagen u medijskom izvješću ne navodi koliko mu je potrebno za sprint do stotke, no podatak o maksimalnoj brzini, koja iznosi 202 km/h, više je nego zadovoljavajući.
Golf BlueMotion svjetsku premijeru ima na aktualnom autosalonu u Parizu, a premda ga Nijemci deklariraju kao koncept, u pitanju je gotov automobil koji bi se u prodaji trebao naći ubrzo nakon lansiranja sedme generacije Golfa.