Vrijeme je novac, a teretni brod kojem od Kine do Kalifornije treba četiri dana manje od konkurencije te je sposoban prevesti 11.000 12-metarskih kontejnera brzinom od 31 čvora (u odnosu na standardnih 20-ak), štedi jedno i drugo
Da bi 400-metarska mrcina od 170.974 tone postigla ovakvu brzinu na otvorenom moru potrebno je mnogo snage i okretnog momenta, a dobri stari dizelaši još uvijek su najbolja opcija. Upoznajte Wärtsilä-Sulzer RTA96-C, 14-cilindarskog monstruma koji teži 2.300 tona, dugačak je 27 i visok 13 metara, što su dimenzije na razini četverokatne zgrade!
Ovo tehnološko čudo pokraj kojeg malo tko može ostati ravnodušan razvija 109.000 KS, a prvi put je pokrenulo jedan brod, Emma Mærsk, još 2006. Otad ih je svjetskim morima zaplovilo 24, a u izgradnji se nalazi još 86 primjeraka.
Za kraj smo sačuvali možda najinteresantniji podatak. Dvotaktni 14-cilindraš koristi se tehnologijom common-rail direktnog ubrizgavanja goriva zbog efikasnosti i uštede, a premda maksimalni okretni moment razvija pri svega 102 okretaja u minuti, u svakom ciklusu u cilindre ubrizga tri litre dizela.