KAKO PROTIV VARALICA

Ovo morate znati prije unajmljivanja apartmana na moru

04.07.2014 u 07:04

Bionic
Reading

Iznajmljivači apartmana na moru često koriste iskrivljene informacije dok oglašavaju svoj smještaj ne bi li primamili goste. Što nam je činiti po dolasku na lice mjesta, gdje zatičemo sasvim drugu sliku od one koju smo očekivali?

Nije tajna da iznajmljivači apartmana na moru vole uljepšati ono što nude putem oglasnika. Kako bi gosti odabrali upravo njih, nerijetko prezentiraju iskrivljene, da ne kažemo lažne, informacije i slike o apartmanu. Nije rijedak slučaj da po dolasku u apartman gosta zatekne neispravna klima, iako se objekt prezentira kao klimatiziran, ili stoji podatak da ćete do mora pješačiti dvjesto metara, koji se dolaskom povećaju na kilometar i pol.

Nerijetko, kažu nam u Hrvatskoj udruzi za zaštitu potrošača, iznajmljivači stavljaju fotografije susjedova apartmana kako bi primamili goste. Prvi korak nakon odabira destinacije i smještaja trebala bi biti provjera u turističkoj zajednici je li iznajmljivač legalan ili ilegalan. Sam gost neće snositi posljedice ukoliko boravi neprijavljen u smještaju, već dužnost prijave ima iznajmljivač koji onda snosi i posljedice ako ne prijavi turista. Ukoliko iznajmljivač u oglasniku objavljuje lažne informacije koje gost utvrdi tek kada stigne na ljetovanje, iz Hrvatske udruge za zaštitu potrošača kažu nam kako je taj slučaj potrebno odmah prijaviti.


'Osim što unajmljivač može odustati od ljetovanja i u sudskom postupku tražiti obeštećenje, najbrže što može napraviti jest prijaviti slučaj turističkom uredu u mjestu', objašnjavaju iz udruge.

Ako je gost dao polog, a ispostavilo se da je iznajmljivač davao lažne informacije o smještaju te gost želi napustiti apartman, novac bi svakako trebao dobiti natrag, tvrde iz udruge i naglašavaju da ako iznajmljivač ne želi vratiti novac, gost mora napraviti prijavu tržnim inspektorima.