Ovako izgleda Bloodhound SSC. Kada bude dovršen, pokretat će ga kombinacija mlaznog i raketnog motora s oko 47.500 konjskih snaga, a dostizat će brzinu veću od 1600 km/h
Konstruktorski tim na čelu s Richardom Nobleom svoj je plan predstavio još prije dvije godine, međutim sada su prvi put, na Međunarodnom zračnom showu u Farnborougu kraj Lonodona, uživo pokazali kako će automobil izgledati. Teško se oteti dojmu da je Bloodhound SSC zapravo borbeni zrakoplov bez krila.
Vratolomne brzine nisu nepoznate Nobleu i njegovu vozaču/pilotu, zapovjedniku ratnog zrakoplovstva Andyju Greenu. Dvojac je još 1997. u pustinji Black Rock u Nevadi svojim vozilom Thrust SSC postavio brzinski rekord od 1223 km/h. Sada starom rekordu trebaju dodati još samo 400 km/h. Noble je uvjeren da će im za to trebati samo 42 sekunde.
Čudo od automobila pokretat će kombinacija mlaznog motora Eurojet 2200 i Falconove hibridne rakete. Tim je početkom godine uspio svladati velik problem uzgona u stražnjem dijelu vozila koji nastaje u udarnom valu kada ono probije zvučni zid i dostigne brzinu od 1,3 maha. Prva testiranja pokazala su da se ondje stvara potisak prema gore od 12 tona, dok je maksimalna predviđena težina automobila šest tona, što znači da je postojala velika opasnost da jednostavno odleti u zrak.
Napad na svjetski rekord planira se početkom 2012. u isušenom jezeru Hakskeen Pan na sjeveru Južnoafričke Republike.
Prvi brzinski rekord na tlu od 63 km/h postavio je prije 111 godina u predgrađu Pariza električnim automobilom francuski grof Gaston de Chasseloup-Laubat. Otada su nove rekorde čak 58 puta postavljali Britanci.
Noble i Green svoj rad promoviraju po školama i sveučilištima Velike Britanije kako bi potaknuli zanimanje mladih za znanost i tehnologiju.