Svjetska pjevačka senzacija Lana Del Rey, jedno od najvećih imena današnje glazbe, bit će lice H&M-ove glavne kampanje ove jeseni
Lana će biti model u kampanji koju su snimili Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin, a ujedno će otpjevati obradu pjesme 'Blue Velvet' u reklamnom spotu redatelja Johana Rencka.
Pjevačica je ranije ove godine brzo osvojila top ljestvice svojom pjesmom 'Video Games' s albuma 'Born to Die', a širom svijeta poznata je po svom jedinstvenom stilu
Tema kampanje je, piše Daily Mail, moderna žena mekog stava jer su ove jeseni naglašene obline i struk. Fokus je na pletenini i tvidu, a dominiraju boje pudera i dodaci u boji vina.
Za potrebe kampanje Lana nosi ključne komade iz H&M-ove jesenske kolekcije, uključujući ružičastu vestu od angore, tajice s uzorkom, motorističku jaknu i haljinu od tvida koja prati liniju tijela, a ukrašena je kožnatim detaljima.
Reklamni spot moći će se u cijelosti pogledati na hm.com od 19. rujna, uz dorađene inačice upotrijebljene za televizijsku kampanju. Lana će u listopadu nastupiti i u kampanji za H&M-ovu zimsku modu.