Najnovija kampanja modnog događanja Dove Fashion.hr za sezonu proljeće-ljeto 2011. sastoji se od tri dijela koja će svoj vrhunac doživjeti tek na samom događanju koje se održava od 16. do 18. rujna
Zagrebačka metropola preko vikenda osvanula je obilježena Dove Fashion.hr image vizualima za sezonu proljeće-ljeto 2011. gdje se u ulozi zaštitnog lica pojavljuje Nikolina Jurković, jedna od dvanaest finalistica projekta RTL-a Top Model by Vanja Rupena. Malo tko je mogao pretpostaviti kako je osnovni image vizual zapravo glavni teaser koji predstavlja prvu točku otkrivanja troslojne modne kampanje kakva je prvi puta viđena na domaćoj modnoj sceni.
Fotografija, video i performans zaokruženi su u tri koraka od kojih su prva dva već predstavljena prošli tjedan na službenom press brunchu. Završnu točku kampanje koja, na prvi pogled, površno pokušava spojiti egzistiranje trendovske mode i suvremene umjetnosti dogoditi će se u predvorju Dove Fashion.hr-a u prostoru Muzeja suvremene umjetnosti kada će se od 16. do 18. rujna svakodnevno održavati modni performans od 90 minuta.
Kao što je već istaknuto u priopćenju koje predstavlja prva dva sloja Dove Fashion.hr kampanje: kao početna inspiracija uzeta je legendarna konceptualna umjetnica Marina Abramović koja je u govoru tijekom posebne večere – kolaboracije sa francuskom kućom Givenchy i dizajnerom Ricardom Tiscijem odjevena u kreacije visoke mode izjavila: 'volim modu, volim taštinu i nimalo se ne sramim toga'. Prema riječima kreativnog tima Dove Fashion.hr-a, koji predvodi Grgo Zečić, takva proklamacija Marine
Abramović ponovno je aktualizirala pitanje granice između mode i umjetnosti.
Sukladno koaliciji DOVE FASHION.HR-a i Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu cilj nove kampanje od samog početka bio je poigravanje i istraživanje pitanja 'što se događa sa modom ako se postavi u kontekst suvremene umjetnosti' te na taj način odati poseban hommage Marini Abramović.