SVI IH NOSE

Pomama za hit natikačama ne jenjava: Njih ili volite ili mrzite, sredine nema

12.06.2018 u 12:29

Bionic
Reading

Udobne i trendi Birkenstock natikače već su neko vrijeme omiljena obuća stanovnica Hollywooda koje ih obožavaju nositi u neformalnim prigodama jer se savršeno uklapaju u casual outfite

Čini se da 'Birkenstockmania' nimalo ne posustaje!

Nekad omiljena obuća osoba u zlatnim godinama, prometnula se u apsolutni modni trend koji već neko vrijeme ne pokazuje znakove slabljenja, a u njima se rado šeću najpoznatije fashionistice poput Jessica Albe koja obožava model s dva remena, tzv. Arizona, dok kraljica stila, glumica Sienna Miller najradije nosi cool japanke s crnim kožnim remenom.

Iako je prvi model ovih natikača proizveden još 1964. godine, njemačka ortopedska obuća danas se 'must have' modni dodatak koji s velikim guštom nose i slavne zaljubljenice u modu.

Alexa Chung
  • Alexa Chung
  • Ashley Olsen
  • Ashley Tisdale
  • Helena Bonham Carter
  • Jenna Dewan
    +28
Slavni u Birkenstock natikačama Izvor: Profimedia / Autor: N.N.

Premda su mišljenja o njima podijeljena, Birkenstockice su osvojiile srca trendeseterica diljem svijeta, a podjednako sjajno izgledaju i uz npr. maksi haljine, vruće jeans hlačice, kratke ljetne haljine, traperice širih nogavica (dakako, podvinute) ili uz kombinezon.

Sienna Miller
  • Sienna Miller
  • Sienna Miller
  • Sienna Miller
  • Sienna Miller
  • Sienna Miller
    +7
Sienna Miller Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Iz ovih udobnih natikača ne izlazi ni Vanessa Hudgens koja ih kombinira i uz tajice ili jogger hlače. Ne čudi da je upravo ova obuća prošle godine proglašena brendom o kojem se najviše pričalo u aktualnoj godini.

Na tradicionalnoj dodjeli nagrada stranice Footwear News, titulu najvećeg brenda obuće u 2017. godini uvjerljivo je ponio Birkenstock.

Odluku o proglašenju kultna njemačkog brenda najboljim, predstavnici popularne stranice specijalizirane za obuću objasnili su sljedećim riječima: 'Birkenstock ima vjernu bazu kupaca i ove je godine u maloprodajnom svijetu postao jedan od najsjajnijih primjera privlačeći kupce različitih dobnih skupina - od tinejdžera pa sve do zvijezda ulične mode'.