Iznad njega su Turbo i GT2, no kada je u pitanju trkaća staza ili adrenalinska, kirurški precizna i brutalno brza vožnja kroz povezane zavoje, nijedan automobil u Porscheovoj gami ne može se mjeriti s legendarnim GT3. Sada je tu nova verzija
Otkada je GT3 uveden u Porscheovu gamu, nijedna druga 911-ca, ako zanemarimo spartanski model GT3 RS, nije uspjela na isti način približiti motosport svojim vlasnicima. GT3 je 911 Carrera u sprintericama, automobil podređen tome da u vožnji pruži bezrezervni gušt. Ipak, da bi se ta razlika osjetila, potrebno je ovaj automobil voziti brzo, a nakon ženevskog salona u ožujku moći će ga se voziti i brže.
U Porscheu su odlučili da je došlo vrijeme za reviziju atletskog srca – moćnog šesterocilindričnog atmosferskog 3,6-litrenog boksera. Porscheovi inženjeri motoru su povećali zapremninu na 3,8 litara te su zahvaljujući modificiranju glava cilindara i upravljanjem usisa i ispuha VarioCam podigli snagu na 435 KS, odnosno 20 KS više no što je razvijao 3,6-litreni bokser iz prethodne generacije GT3. Po pitanju performansi ovo se odrazilo kao ubrzanje do stotke za svega 4,1 sekundu te maksimalnu brzinu od 312 km/h. U Porscheu tvrde da novi motor ima i povoljniju krivulju okretnog momenta u središnjem obrtnom području, što olakšava svakodnevnu upotrebljivost, no baš kao i dosad, prava furioznost dolazi u području između 7.000 i 8.200 okretaja u minuti.
Za sigurnost automobila brine se Porscheov sustav Porsche Stability Management, koji kao novitet, pritiskom na dugme, nudi opciju isključivanja elektronske kontrole stabilnosti i kontrole trakcije u odvojenim segmentima. Vrijedi također napomenuti da se ovi sustavi, jednom isključeni, neće više aktivirati niti u najekstremnijim situacijama, što će reći da je vaša i sudbina vašeg automobila samo u vašim i božjim rukama. A 911 GT3, kao i sve 911-ce, nije automobil koji olako prašta greške. Motor smješten na stražnjoj osovini stalna je prijetnja da će vas jednom kada pretjerate izvrtjeti poput centrifuge.
Kako bi tolerancija 911-ice GT3 na vozačke gluposti ipak bila donekle veća, brine se Porscheov aktivni sustav ovjesa s krućim amortizerima i stabilizatorima, tu su i mesnate, prijemljive gume na olakšanim aluminijskim naplacima, kao i stražnji diferencijal s ograničenim proklizavanjem. Značajnu ulogu u stabiliziranju vozila pri velikim brzinama preuzet će i aerodinamika automobila koja novom GT3 nudi čak dvostruko više downforcea nego je to bio slučaj u prethodnika. Porsche se, čini se, ne šali kada kaže kako je ovo njihov najrafiniraniji proizvod dosad.
Brz automobil mora se moći još brže zaustaviti, serijski je GT3 dobio veće no lakše samoventilirajuće diskove koji uz bolji sutav hlađenja obećavaju učestalija kočenja bez gubitka na performansama. Za one potkoženije tu je opcija posebno razvijenih PCCB keramičkih kočnica.
Naposljetku, primijetit ćete da smo zaboravili komentirati dizajn. Kao i kod svake 911-ce, riječ je o suptilnim promjenama bezvremenske siluete, a one se ponajviše vide na izmijenjenom stražnjem spojleru, modificiranom prednjem spliteru čiji se kut može mijenjati iz kokpita, redizajniranim stražnjim LED i novim prednjim svjetlima bi-xenon te na novooblikovanim prednjim usisnicima zraka.
Unutrašnjost je prepoznatljivo spartanska sa školjkastim trkaćim sjedalima, nedostatkom stražnje klupe te alkantara presvlakama. Novi GT3 premijerno će biti prikazan na ženevskom autosalonu nakon kojeg kreće u prodaju po cijeni od 116.947 eura u Njemačkoj.