Malo automobila stvara takav kult kao Porscheova 911-ica
Izvorno zamišljen kao zamjena za također legendarni 356, model 901 svjetsku je premijeru imao upravo na autosalonu u Frankfurtu 1963.
Budući da je Peugeotu smetao odabir imena u kojem prvu i zadnju znamenku odvaja nula, u Porscheu su globalno odlučili odbaciti to ime te novi automobil nazvati - 911.
Ostalo je, kako se kaže, povijest, a 911 je u posljednjih 50 godina zadržao osnovnu arhitekturu motora bokser smještenog na stražnjoj osovini te bezvremenski dizajn koji ga čini jednako prepoznatljivim danas kao i prije pet desetljeća.
Povijest bi se mogla ove godine ponoviti u Frankfurtu jer su upravo njemački autosalon odabrali za lansiranje svojeg najnaprednijeg i najbržeg automobila dosad, 918-ice Spyder koja je uoči salona srušila rekord na najzahtjevnijoj trkaćoj stazi - Nurburgring Nordschleifeu
Pogledajte odličan XCAR-ov prilog u nastavku.