Da Toyota voli hibridne automobile, znaju već i ptičice na grani. Zapravo, Japanci su odlučni u namjeri da pokriju sve automobilske segmente hibridnim automobilima, a na tom ih putu neće zaustaviti ni dimenzije, odnosno nedostatak istih
Naime, za dva motora potrebno je više mjesta nego za jedan, a u konačnici valja negdje uz rezervoar pospremiti i litij-ionsku bateriju. Unatoč tim zaprekama, Japanci su uspjeli ugurati benzinsko-električni hibridni paket sačinjen od 1,5-litrenog Otto motora i elektromotora zasad nepoznatih performansi pod poklopac automobila ne mnogo većeg od Yarisa.
Novi Prius C vizualno je veoma nalik sestrinskim modelima iz istoimene obitelji. Automobil mjeri 3.995 mm u dužinu, 1.695 mm u širinu i 1.445 mm u visinu, s međuosovinskim razmakom od 2.550 mm.
S obzirom na deklariranu potrošnju od 2,8 litara goriva na stotinu kilometara, prema japanskim standardima, Prius C se nameće kao izvrsna alternativa europskim dizelašima, pa pomalo čudi to da Toyota, zasad, ima u planu isključivo domaće i američko tržište.
Prius C na japanskom će se tržištu naći do kraja godine po zasad nedefiniranim cijenama, dok bi s one strane Atlantika trebao krenuti u prodaju početkom 2012, nakon službene premijere na autosalonu u Detroitu. Amerikanci nagađaju da bi trebao koštati oko 20.000 američkih dolara.