Manjkavosti pojedinih zakona idealan su način za ostvarivanje profita, tako, primjerice, u Rusiji prepolovljeni Audi nije automobil, već hrpa dijelova
Na uvoz automobilskih dijelova, naravno, zaračunavaju se znatno manja davanja, pa brojni Rusi pribjegavaju ovoj metodi kako bi se s one strane Atlantika dočepali starijih sportskih automobila i luksuznih krstarica za sitniš.
Dvije kompanije Autoconsult i Autobest osiguravaju, ahem, prilagođavanje vozila, a ako nemate dovoljno novca za rezanje istog napola, što je, usput budi rečeno - najskuplja varijanta, rado će vam ga isporučiti i potpuno rastavljenog kako biste se u vlastitoj garaži igrali sami svog mehaničara.
Dodatni trošak proizlazi i iz kontejnerskog prijevoza vozila, no sve je to zanemariv trošak u usporedbi s porezom na luksuz koji, primjerice, za vozila s motorom iznad tri litre zapremine predviđa porez od 80-ak tisuća kuna, pa cijena davanja nerijetko višestruko nadmaši vrijednost uvezenog vozila.