Reklama za čips u kojoj Ashton parodira Indijce izazvala je bijesne komentare i optužbe za rasizam
Kad je riječ o donosima s javnošću, ovo nije bila najbolja godina za Ashtona Kutchera. No stvari su postale još gore nakon što je zvijezda serije 'Dva i pol muškarca' suočena s optužbama za rasizam kad je svoje lice potamnila smeđom bojomkako bi glumila u reklami čips. 34-godišnji glumac pojavljuje se kao Raj, 39-godišnji producent iz Bollywooda 'koji traži ljubav'.
U spotu govori kako je u potrazi za 'najukusnijom stvari na svijetu', dok istodobno parodira bolivudski ples. Naravno, on ubrzo pronađe najukusniju stvar u obliku čipsa, ali činjenica da se zvijezda u reklami poigrala stereotipima razbjesnila je mnoge.
Glazbenici indijskog porijekla okupljeni u bendu Das Racist postavili su Asthonu pitanje na njegovoj Twitter stranici: 'Što je s rasističkim smeđim licem u videu, ti jedno netalentirano g***o, koje se pravi da se bori protiv traffickinga?'
Nisu dobili odgovor od glumca, koji je odlučio da se neće baviti novonastalim problemom na svom Twitteru na kojem je prethodno promovirao reklamu. Bloger i poduzetnik Anil Dash također je napisao poduži tekst svojoj stranici izrazivši gađenje prema toj reklami. 'To je banalna neduhovita reklama. Ne mogu zamisliti da bilo kome u 2012. moram objašnjavati da je stavljanje smeđeg make-upa na bijelca koji će imitirati smiješni naglasak kako bi prodao čips - potpuno krivi smjer.'
Glasnogovornik proizvođača čipsa objasnio je da nisu kanili nikoga uvrijediti ovom reklamom. 'U Popchipssu smo prihvatili sve vrste oblika, okusa i boja te cijenimo sve snackere, bez obzira na njihovu rasu ili etničku pripadnost', piše Daily Mail