Renault Megane je od svojih početaka spadao u kategoriju razumnih investicija za one koji preferiraju nekonvencionalni dizajn. Francuski kompakt nije mnogo odstupio od spomenute formule ni u posljednjoj, trećoj generaciji, premda je zadobio nešto uobičajenije konture za ovu klasu vozila
Francuzima je praktičnost bila na prvom mjestu, što se najbolje vidi u unutrašnjosti. Sviđa nam se položaj za upravljačem, a Megane nudi impresivno mnogo mjesta za putnike i prtljagu. 370 litara obujma iskoristive je površine te će s lakoćom progutati i glomazniju prtljagu. Obaranjem stražnje klupe jedino ograničenje postaje otvor petih vrata. Treba napomenuti da će natprosječno visokim putnicima uzmanjkati mjesta za glavu na stražnjoj klupi zbog povijene krovne linije, no zato bi mjesta za koljena trebalo biti dovoljno.
Francuski automobili već neko vrijeme nisu onako mekani kako smo navikli, a ni Megane nije iznimka. Čvršći ovjes zadovoljavajuće upija neravnine te nudi vrlo dobre osobine na povezanim zavojima. Pohvale moramo izreći i na račun električnog serva koji nije onako anemičan kao kod konkurencije, a također je dovoljno težak i precizan.
Ipak, zvijezda ovog testa je 1.5-litreni turbopunjeni dizelaš koji u blago ušminkanom izdanju pomoću tehnologije turbopunjenja i direktnog ubrizgavanja te sustava start-stop troši poput upaljača. Maleni agregat razvija 110 KS i 240 Nm okretnog momenta te ih na prednje kotače prenosi putem ručnog šesterostupanjskog mjenjača s omjerima podešenijim za ekonomičnu, a ne toliko dinamičnu vožnju. S jednim rezervoarom stoga i nije neko čudo prevaliti četveroznamenkaste kilometarske udaljenosti.
Megane nije savršen automobil. Pri dinamičnijoj vožnji do izražaja dolaze nedostaci stražnje torzijske osovine, unutrašnjost bi mogla biti i bolje akustički izolirana, a o ergonomiji prekidača na središnjoj konzoli bi se dalo napisati zasebno poglavlje, no kad se podvuče crta i dalje je riječ o veoma dobrom automobilu, koji s obzirom na cijenu i pokazano, treba uzeti u obzir ako ste u potrazi za obiteljskim vozilom ove klase.
Proizvođač: Renault
Model: Megane 1.5 dCi Dynamique
Vrsta motora: 1.5, četiri cilindra, dizel
Obujam: 1.461 cm3
Snaga (kW/KS): 81/110 @ 4.000 o/min
Okretni moment (Nm): 240 @ 1.750
Potrošnja (l/100 km): 4,7/7,0/5,8
Ubrzanje (0-100 km/h): 11,7 s
Maksimalna brzina: 190 km/h
Dimenzije (D/Š/V u mm): 4.295/1.808/1.471
Cijena do registracije: 139.000 kuna