IMA I TOGA

Rihanna je preseksi za reklamu

09.08.2012 u 08:28

Bionic
Reading

Novi šefovi Nivee okarakterizirali su reklamu s Rihannom kao previše seksi za imidž kompanije

Rihanna se pojavila u serijalu oglasa i reklama za Niveu koja je prošle godine slavila stoti rođendan te je ujedno bila sponzor njene svjetske turneje.

Novi šef Beiersdorfa, vlasnika Nivee, Stefan Heidenreich izjavio je za njemačke medije da Rihanna nije najbolji izbor za obiteljski imidž brenda. 'Reklame s Rihannom su veliki ne. Ne razumijem kako se Niveu može povezati s Rihannom.'

U jednoj reklami obitelj se maže Niveom dok u pozadini trešti Rihannin hitić 'California King Bed'. U spotu iste pjesme Rihanna se u seksi opravici valja s muškarcem u krevetu, što ne prolazi za Niveu koja je, kako je dodao Heidenreich, 'kompanija što stoji za povjerenje i obitelj'.

Drukčija priča se pričala prošle godine, kad je Nivea potpisala ugovor s Rihannom. 'Proteklih sto godina Nivea je bila ikona u njezi kože. Rihanna je glazbena ikona i pomoći će nam da proslavimo obljetnicu sa svim kupcima, gdje god bili', rekao je tom prilikom član uprave Nivee Markus Pinger