Da su haljine od čipke ove sezone nezaobilazna krpica, a žuta boja ultimativan hit, potvrdila je i naša glumica Nataša Janjić te se pridružila mnogobrojnim zvijezdama koje se ne skidaju iz sličnih kombinacija
Poznate Hrvatice koje se još nisu zaputile na more iskoristile su ljetnu večer u Zagrebu kako bi provjerile nove modele naočala francuskog brenda See Concept, a usput iskoristile priliku da se dotjeraju i pokažu u trendi krpicama.
Uz Jelenu Veljaču koja je za izlazak odabrala odličnu i udobnu haljinu boho stila, njezina prijateljica i kolegica Nataša Janjić blistala je u romantičnom izdanju kao stvorenom za ljeto.
Lijepa Nataša plijenila je pažnju u čipkanoj haljini jednog od najpoznatijih high street brendova, H&M-a. Uz upečatljivu haljinu, minimalan make-up i podignutu kosu u visoki rep, stajling je začinila i lijepim plavim cipelama koje su samo dodatno naglasile trendi žutu boju.
Ova je čipkana haljina, inače po cijeni od 700 kuna, rasprodana, a kako su sniženja, i k tome se radi o idealnoj i jednoj od najpoželjnijih čipkanih haljina brenda Self Portrait, ne čudi da ih više nema na policama prodavaonica ili u online prodaji.
Nataša svakako zna kako pametno birati krpice jer haljina iz H&M-a prelijepa je, a ima pristupačnu cijenu. Kako to biva u svijetu mode, nije se samo popularan švedski lanac potrudio kopirati it haljinu mlade britanske modne kuće pa na sniženjima sigurno još stignete uloviti slične komade. Osim toga, pomama za ovim haljinama traje dovoljno dugo da je sasvim jasno kako će biti nezamjenjive još koju sezonu pa je to i svojevrsno ulaganje koje se isplati, posebno u jeku sniženja.