Bluesun hotel Kaj
Izvor: Promo fotografije / Autor: Bluesun hotel Kaj
Bluesun hotel Kaj
Izvor: Promo fotografije / Autor: Bluesun hotel Kaj
Predstavljanje vrhunske govedine iz vlastitog uzgoja, Bluesun hotel Kaj, 15.12.2016.
15. prosinca, u Bluesun hotelu Kaj u Mariji Bistrici održano je gastroenološko druženje pod nazivom 'Sa Sunčanih livada Bilogore na Vaš stol'.
Naime, javnosti je prvi put predstavljen jedinstven projekt u Hrvatskoj, farma Sunčane livade koja je vlasničkom strukturom vezana za Sunce koncern.
S obzirom da tržište diktira pojačanu potrebu za ekološki proizvedenom hranom, u vrijeme kad je najčešće postavljano pitanje - Znate li što jedete?, Bluesun se prilagodio njegovim potrebama i već dvije godine proizvodi junetinu isključivo za potrebe svojih hotela na eko farmi u Malom Grđevcu kraj Bjelovara.
Riječ je o najvećoj farmi sistema 'krava-tele' u Europi i najmodernijoj u Hrvatskoj na kojoj se uzgaja vrhunska francuska pasmina 'charolais' goveda, druga najcjenjenija i najskuplja vrsta govedine na svijetu!
Na farmi radi ukupno osam zaposlenih koji brinu o 500-njak grla ove zahtjevne, ali i iznimno zahvalne pasmine.
Vrhunsko meso iz vlastitog uzgoja servira se u cijelom hotelskom lancu: od Marije Bistrice, preko Starigrada Paklenice, Bola na Braču, Brela i Tučepa, a u hotelskim à la carte restoranima kreiralna je jedinstvena 'Steak lovers' ponuda, koja je pripremom i kvalitetom jedinstvena na hrvatskom tržištu.
'Ove, 2016. godine, junetina i govedina s naše farme podmirile su više od polovice potreba hotelskih i à la carte restorana Bluesuna, a s obzirom na odaziv i sjajne reakcije gostiju, za sljedeću godinu predviđamo značajan rast udjela, čak i do 70%.' naglasila je Mica Obradović, direktorica farme i dodala kako se nada da će Sunčane livade jednom postati i referalni centar za uzgoj charolaisa u Hrvatskoj.
S obzirom da je Bluesun lanac prepoznat po svojoj iznimnoj raznolikosti i kvaliteti gastro ponude, prije svih je prepoznao potrebu za proizvodnjom vlastite hrane, čime je također jedinstven u Hrvatskoj. Vođen stavom 'kupnje hrvatskog', godinama spaja zelenu i plavu Hrvatsku
'Udio manjih OPG-a i srednjih proizvođača u ukupnoj strukturi partnera je 60/40 u korist malih i srednjih proizvođača i distributera. Diversificiran pristup rada s većim brojem partnera je mnogo izazovniji, no u konačnici je održiv i odgovara misiji kompanije a ta je da su nam kvaliteta proizvoda, ali i zadovoljstvo, odnosno fer odnosi s lokalnim partnerima - na prvom mjestu.' - naglasio je Damir Baković, direktor nabave u Bluesunu.
Svježu ribu, voće i povrće Bluesun otkupljuje s OPG-ova koji se nalaze u gravitacijskom području obuhvata hotela. Također, većina alkoholnih pića koja se poslužuju su od hrvatskih proizvođača, dok svježe meso iz Hrvatske zauzima čak 80% u ukupnoj strukturi mesa. Takvo je meso često skuplje, no odgovara strogim zahtjevima kvalitete.
Meso sa Sunčanih livada pripremio je vrhunski tim kuhara iz Bluesun hotela Kaj, a sve tajne dobrog steaka, od njegovog rezanja, do maturiranja, pripreme i serviranja novinarima je prezentirao nagrađivani chef, Marko Futivić, a potom ih i educirao o pripremi na izuzetno zabavnoj i dinamičnoj steak radionici.