Nimalo tipično za jesenski make-up, ove sezone paletom dominiraju dinamične i intenzivne nijanse. Kakvo osvježenje!
Najiščekivaniju liniju jesenskih sjenila potpisuje Tom Pecheux za Estée Lauder, luksuzni američki kozmetički brend prepoznatljive zlatne ambalaže. Otkako je prije godinu dana stupio na mjesto umjetničkog direktora make-upa, Tom si je postavio ambiciozan zadatak da unaprijedi, proširi i razigra Estynu paletu mnogo odvažnijim bojama od dotadašnjih prirodnih nijansi.
S kolikim je uzbuđenjem američka javnost čekala prvu Tomovu kolekciju najbolje svjedoči ugledni magazin Women's Wear Daily (famozni WWD poznat i kao 'modna biblija'). Još u proljeće na čitavoj je stranici objavio ekskluzivnu fotografiju Tomovih nijansa za Pure Color Eyeshadow. To su bila sjenila koja je Tom tada 'testirao' na modelima američkog dizajnera Dereka Lama za njegovu jesensku kolekciju, čime se Estée počela pozicionirati i kao modno relevantan brend. Ostatak svijeta strpljivo je morao čekati jesen da uživo uživa u osebujnim mornarski plavim, intenzivnim zlatnim, ultraljubičastim… nijansama monosjenila.
Sve ovo nekome može zvučati pretjerano, ali kozmetički brendovi od svog novog umjetničkog direktora ne očekuju ništa manje od čuda, i to vrlo konkretnog u smislu povećanja prodaje. Ne treba smetnuti s uma da su očekivanja uvijek zahtjevnih beauty ovisnica još veća. Je li to Tomu uspjelo, provjerite u našem Izlogu pa u parfumeriji.
Već kad ste u šopingu, obratite pažnju na kultna monosjenila Earth Spirits američkog Max Factora i na Niveinu liniju za kreiranje izazovnih smoky eye lookova s koketnom ključanicom i ključićem koju je osmislila provokativna francuska dizajnerica seksi rublja Chantal Thomass. Ljubiteljice višebojnog make-upa upućujemo na L'Oréalovu liniju Color Appeal Star Secrets, koja je još proljetos dobila pojačanje u vidu Quad Pro: harmoničnih triosjenila obogaćenih iluminatorom.