Scarlett Johansson, trenutačno jedna od najpopularnijih svjetskih glumica, ponovno se pojavljuje u novoj kampanji španjolskog brenda Mango, ovoga puta za novu sezonu proljeće/ljeto 2010.
Na fotografijama koje su za ovu prigodu snimane u New Yorku, Scarlett Johansson još je jednom prikazana u seksi i elegantnom izdanju kroz objektiv priznatog fotografa Marija Sorrentija. Styling je radio Damián Sánchez, kreativni direktor tvrtke Mango, a za frizuru i make-up zaduženi su bili Bob Recine i Stéphane Marais.
Nova Mangova kolekcija kombinira jednostavnost i prirodnost, ali istovremeno eksperimentira s kontrastima i širokom lepezom linija. To rezultira novim, mediteranskim izgledom u kojem se asortiman plavih i sivih boja kombinira s bijelim, prirodnim tonovima uz dodir crvene. Taj 'retro mornarski' izgled, u kojem se ističu pruge i krugovi, pretvoren je u urbani i suvremeni izgled upotpunjen sportskim dodacima, zahvaljujući dizajnu koji odiše udobnošću i prostranošću.
Potreba za što udobnijom i funkcionalnijom odjećom vodi nas do graciozne muške kolekcije, čija su odijela u kontrastu sa ženskim linijama, koje karakteriziraju nabori i raskošna odijela.
I dalje ostaje popularna bezvremenska odjeća, kao što su safari jakne, koje su istovremeno atraktivne i funkcionalne. Osnovna boja sezone je kaki, i za muškarce i za žene.
Tijekom predstavljanja nove kampanje u Barceloni, Scarlett Johansson istaknula je da voli raditi za Mango. To je njihova treća zajednička kampanja.