Prošlo je pet godina otkako je naša glumačka diva bila zaštitno lice popularnog modnog brenda DeLight. Bojana Gregorić Vejzović sada ponovno surađuje s brendom dizajnera i stilista Ivana Friščića
Ovog puta poznata Bojana Gregorić Vejzović bila je model - kapute. Naša glumica na jedan dan je zahvaljujući novoj kampanji, postala i plavuša i crnka, a u kaputima koji maze najbolje, izgleda doista senzacionalno.
Kolekcija se bazira na kaputima koji ove sezone dolaze u neutralnijim tonovima - boja devine dlake, bakrena, crna, tamno siva i nekoliko nijansi iz beige spektra boja, nijanse koje garantiraju dugotrajnost bez obzira na trendove. U sedam godina modni se brend uspio na tržištu prometnuti u apsolutnog lidera kada je riječ o ženskim kaputima i odijelima.
Tkanine su istkane majstorskim tehnikama i ne samo da donose dubinu i karakter, već garantiraju dugotrajnu nosivost i jedinstvenost svakog odjevnog komada. Svaki komad je pažljivo izrađen s ciljem da izdrži zub vremena, kako u kvaliteti tkanine i izrade, tako i u pogledu stila i dizajna. Misao vodilja kreativnog direktora brenda Ivana Friščića oduvijek je bila da se njegovi odjevni komadi trebaju i mogu prenositi s generacije na generaciju.
Prirodno okruženje
'Osim na snimanju poput ovoga, rado DeLight nosim i u privatnim prilikama jer u odjeći s njihovim potpisom osjećam se doista odlično - izjavila je glumačka zvijezda.
Upravo je Gradsko kazalište Gavella, prirodno Bojanino okruženje, poslužilo kao savršena kulisa za modnu priču u režiji dokazanih profesionalaca, predvođenima fotografkinjom Majom Kljaić, dok je styling djelo Slađane Divjak. Dio nove kolekcije, uz kapute, čine i vječni klasici brenda DeLight - crno šljokičasto odijelo i smoking te novitet - haljina Roksanda.
'Uvijek se vodim ženom..'
'Prilikom kreiranja kolekcije i donošenja finalne odluke oko toga koji će komadi ući u istu te biti proizvedeni u serijama, uvijek se vodim ženom koja će taj isti komad nositi. Zamišljam kako će se moje klijentice osjećati u odjeći koju kreiram za njih, ali istovremeno razmišljam i o okolnostima koje nas okružuju. Zimska sezona je, primjerice, inspiraciju dobila upravo u bojama jeseni s naglaskom na smeđe i bakrene tonove', kaže dizajner i nastavlja:
'Također, ponekad se kolekcije nadovezuju, što s ovom nije slučaj - jesen je bila šarena i razigrana, a zima joj je sušta suprotnost, smirena i topla, a istovremeno neutralna. Želio sam ove sezone stvoriti kapute koji će sa svih aspekata trajati godinama i prenositi se s koljena na koljeno, kako u kroju, tako i u boji i kvaliteti tkanine. Ipak je predivan beige kaput onaj odjevni komad koji traje vječno, zar ne?', poručuje Ivan Friščić, kreativni direktor modnog brenda DeLight.