Dupkom puna velika dvorana zagrebačkog Novinarskog doma pokazala je sve o interesu za zbirku poezije Aleksandra Stankovića 'Igor Mandić na Mjesecu', a osim njegovih poznatih kolega i prijatelja, poput Roberta Zubera i Petra Štefanića, legende sportskog novinarstva Milke Babović, kantautora Arsena Dedića, teatrologinje Mani Gotovac, nogometnog trenera Ćire Blaževića i rokera Gorana Bare, na promociji novog izdanja VBZ-a bili su i mnogi štovatelji kojima redovito 'gostuje' na malim ekranima uz nedjeljni ručak
'Ja ne znam što radim ovdje. Aco me nekoliko puta snubio da mu dođem u emisiju, ali nisam htjela, kao ni večeras, tu gdje svi gosti nešto čitaju s papira, osim mene. Ja sam djevojka koja zna reći 'ne'. Mi smo, eto, bili posvađani, nismo razgovarali, ali ljubav oprašta sve. Tako sam među prvima dobila njegovu zbirku', ispričala je Severina i odabrala da pročita pjesmu 'Lijepa'.
'Hvala Severini, ovaj će dan ostati zapamćen po tome što sam se pomirio s njom i s Denisom Kuljišem, na kavi prije promocije. Ovo je moj svojevrsni dnevnik u kojemu sam zapisao i neke intimne stvari', kratko je prokomentirao Aleksandar Stanković, prije nego što je izrectirao nekoliko njemu najdražih pjesama.
Uz autora i nekolicinu uzvanika, o njegovoj zbirci poezije progovorio je i čovjek iz naslova, književni kritičar i kolumnist Igor Mandić.
'Niste vi amo došli zbog Ace, već da vidite Severinu!' ustao je i pomaknuo mikrofon u stranu.
'To mi ne treba, jer sam se ovdje već mnogo puta derao', kazao je i iščitao naslove nekih pjesama.
'Krivo je misliti da sam ja dao ime naslovnoj pjesmi, jer on me tu izvrijeđao! Ali ja ionako nisam važan, tu sam samo zbog provokacije. Poput Majakovskog, koji je izmislio stihovni feljton, Stanković je osmislio kompjutorski stihovni feljton. Usudio se u nj uvesti stvarna imena aktivnih političara, poput Hebranga i Kosorice, komentatore Ivkošića i Dujmovića, kolegice s televizije… To su polemičke pjesme na fronti Majakovskog i Ferala koji su, smatram, najviše utjecali da Stanković napravi ovakvo nešto provokativno, novu formu u hrvatskoj književnosti', zaključio je Mandić svoj mali performans.