Dosta je prašine podigla Severinina 'Moja štikla', poskočica s kojom nas je pjevačica 2006. predstavljala na Eurosongu, a nakon 15-ak godina ponovno je Sevkina štikla predmet razgovora na društvenim mrežama
Severina štiklom ponovno privlači pažnju, iako je pjevačica smjelo stala na tramvajske tračnice i s drugim modnim komadima dosta zanimljivih brendova.
Prije svega, tu je Pouch torba s potpisom Bottega Veneta, izrađena njihovom prepoznatljivom intrecciato tehnikom vezenja kože, zahvaljujući kojoj se odnedavno bivši kreativni direktor kuće Daniel Lee okitio nagradama i hvalospjevima.
Ništa manje atraktivna, iako još uvijek ne tako zvučnog imena, tu je i crna haljina s potpisom Nanushke, mađarskog modnog brenda poznatog po veganskim komadima kože.
Sa sjedištem u Budimpešti, Nanushka je prošle godine postala glavna tema razgovora u modnim krugovima. Modni brend je osnovala 2006. godine dizajnerica Sandra Sandor, a veću pažnju svjetske javnosti postiže deset godina kasnije zahvaljujući liniji komada od veganske kože. Od tada ovaj moderan luksuzni brend predstavlja svoje nove kolekcije na njujorškom Tjednu mode, a nose ga i neke od najpopularnijih djevojaka današnjice.
Ne znamo je li Severinina šetnja tramvajskom prugom u štiklama pokušaj nove, zeleno orijentirane zagrebačke vlasti za pronalaskom alternative herbicidima na trasama ZET-ovih tramvaja, jer poznato je da trava još nije nikla tamo gdje je stala njena štikla, ali znamo da su Sevkinim pratiteljima štikle najviše upale u oko.
'Vidjeh salonke i priupitah se: 'Tko bi to kupio bona? I evo vidim ih na Sevki koja može sve isfurati da to izgleda vrhunski', napisala je jedna Severinina pratiteljica, a drugu je zanimala etiketa za održavanje.
'Moraš češljat cipele ili nešto drugo?', zanimalo je Severininu obožavateljicu.
Inače, cipele su proizvod talijanskog brenda Marni, svoju punašnost i čupavost mogu zahvaliti janjećem krznu, a cijena im je oko 5,5 tisuća kuna.