Pojavljuje li se naša najpopularnija pjevačica u više reklama u posljednje vrijeme? Radi li se, možda, o nekom zaokretu u njezinoj karijeri? Na ta i uz to vezana pitanja odgovorio nam je njen menadžer Tomica Petrović
Ultraturbomega seksipilna u TV reklami za Laško pivo, lijepa i ženstvena kao zaštitno lice Termi Čatež i kozmetike Skeyndor - tri su to najrecentnije propagandne kampanje vezane uz Severinu od kraja prošle godine, koje su stvorile dojam da je u posljednje vrijeme više vidimo u službi propagande robe i usluga. 'To je pozitivno, zar ne? Uz Čatež i Laško, tu je i Petrol kao treća velika slovenska tvrtka koju Severina reklamira na području bivše države. To je to, do daljnjega, jer trenutno je zaokupljena radom na novom albumu koji bi trebao izići najesen, s najavnim singlom početkom ljeta', rekao nam je Tomica Petrović, davši nam do znanja da ćemo je u naredno vrijeme opet malo više – slušati.
'Ja samo pjevam', kaže Severina u istoimenom hitu i – laže! Uvjetno rečeno. Zapravo, drži se mota svog mudrog dide koji joj je davno kazao da se 'sa životom triba znat rugat'. Publika je ta koja ne želi da 'samo' pjeva. Jer davno je prevazišla gabarite 'obične' pjevačice. Pa skoro svakoga zanima što radi kad ne radi, koga ljubi, a koga više ne… Lijepa je, pametna, uspješna. Živi sto na sat, pa ubire plodove toga ili spremno 'kusa' posljedice, ide dalje i, što je najvažnije, ne stvara 'zlu krv'. Ono je što bi većina podsvjesno željela biti, a ne može ili se ne usudi, ali i tu među nama postoji bitna razlika. Dobronamjeran avanturist iz fotelje veselit će se svakom novom prikazivanju reklame za pivo u kojoj je ona – čisti seks. A onaj drugi pogledat će je još više puta, 'zgražavajući' se dok broji tisuće zločestih kapi kojima se orosio njen dekolte.